Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 (bewerkt) Een goede vriend van CJ is een jaar geleden in het drugscircuit geraakt en heeft sindsdien veel problemen. Zo heeft een groep corrupte agenten een grote lading drugs van hem gestolen, hij besluit CJ om hulp te vragen... Missiebeschrijving: Deze CLEO mod voegt een nieuw missie toe aan San Andreas. Of je nu een new game start of gewoon een save game load, het missie is altijd te spelen. Om het missie te starten loop je in de marker die aan de weg staat net buiten grove street. (SnapMap) Je moet simpelweg de instructies volgen om het missie uit te spelen. Aan het einde van de missie verdien je $25000. Screens: Downloads: >Megaupload< >GTAGarage< Bugs: -Nog geen bugs gevonden, als je er een vind mag je hem in dit topic melden. Bewerkt: 23 januari 2010 door Revolution-Designer Reageren
Beagle Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Leuk Revolution-Designer ! Ben 'm nu aan het spelen.. #1 -Waarom zo veel verschillende FXT bestanden? Dit kan allemaal in ééntje... #2 -Wanneer je in de marker stapt is het misschien handig om te zorgen dat de speler alleen lopend erin kan of dat wanneer je met voertuig erin gaat die word weg gehaald. Je moet er niet van uit gaan dat de speler zelf op goede positie zal staan, altijd zelf aangeven welke positie en welke angle enz. Ik kom zelf niet verder dan wanneer ik in de Burrito ben gestapt. De auto rijd tegen het huis daar aan en komt niet verder. Wanneer ik uitstap word er niet gezegd dat ik terug moet of iets dergelijks en ik kan de auto gewoon jacken. Wanneer het dus niet goed gaat met rijden kan je geen kant meer op. Misschien beter om CJ zelf te laten rijden..? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 (bewerkt) Leuk Revolution-Designer ! Ben 'm nu aan het spelen.. #1 -Waarom zo veel verschillende FXT bestanden? Dit kan allemaal in ééntje... #2 -Wanneer je in de marker stapt is het misschien handig om te zorgen dat de speler alleen lopend erin kan of dat wanneer je met voertuig erin gaat die word weg gehaald. Je moet er niet van uit gaan dat de speler zelf op goede positie zal staan, altijd zelf aangeven welke positie en welke angle enz. Ik kom zelf niet verder dan wanneer ik in de Burrito ben gestapt. De auto rijd tegen het huis daar aan en komt niet verder. Wanneer ik uitstap word er niet gezegd dat ik terug moet of iets dergelijks en ik kan de auto gewoon jacken. Wanneer het dus niet goed gaat met rijden kan je geen kant meer op. Misschien beter om CJ zelf te laten rijden..? 1: Ik ben geen text expert qua CLEO, bedankt voor de tip. 2: Zal ik even aanpassen, is maar een code werk. Vreemd, normaal zou de Burrito gewoon naar de bestemming moeten rijden. Dit zal ik dan ook even aanpassen. Zal straks even een fix uploaden. Edit: Download link geüpdate in de hoofdpost, ik heb een aantal aanpassingen gemaakt en een aantal bugs verholpen. >Download< Bewerkt: 21 januari 2010 door Revolution-Designer Reageren
Beagle Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb 'm nu succesvol uit kunnen spelen en het is een leuke missie ! Weinig op aan te merken, maar toch wat commentaar: De missie mag misschien wel wat langer en moeilijker: Je gaat er vrij snel door heen, en je headshot eigenlijk wel alle tegenstanders. Misschien headshots uit, en meer "verassingen". Ook was de achtervolging wel leuk gedaan, maar niemand schiet op je of iets dergelijks dus je kan in principe heel rustig rijden. Verder erg leuk, keep it up! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb 'm nu succesvol uit kunnen spelen en het is een leuke missie ! Weinig op aan te merken, maar toch wat commentaar: De missie mag misschien wel wat langer en moeilijker: Je gaat er vrij snel door heen, en je headshot eigenlijk wel alle tegenstanders. Misschien headshots uit, en meer "verassingen". Ook was de achtervolging wel leuk gedaan, maar niemand schiet op je of iets dergelijks dus je kan in principe heel rustig rijden. Verder erg leuk, keep it up! Bedankt Beagle, ik zal je tips verwerken in een volgende versie. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Drugs Mission 2.0 De laatste versie, deze versie bevat een paar bug fixes en de missie is iets langer gemaakt. Download: Megaupload GTAGarage - Download nog niet goedgekeurd. Bewerkt: 24 januari 2010 door Revolution-Designer Reageren
Nissan Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik vind het een zeer leuke missie (gisteravond gedowned en gespeeld). Ik kan er niks op aanmerken , het enige is dat je misschien beter een andere wagen kan nemen dan de Securicar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.