Jump to content

GTA VC loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

goeiedag, nieuw hier op het forum

Ik denk dat dit de goeie plaats is om deze vraag te stellen, zoniet voel je vrij het te verplaatsen of mij te wijzen waar het wel moet.

De vraag waarom ik hier ben: Ik zit al een aantal weken GTA vice city te spelen op mijn PS2 en ik heb net de Diaz Mansion in mijn bezit gekregen. Nu: wanneer ik verder wil spelen loopt het spel altijd vast. Niet meteen maar tussen de 3 en de 5 minuten nadat ik het terug heb opgestart (wat betekent dat al een stuk of 15 keer de mall heb geterrorriseerd...). wat exact gebeurd is dat het beeld blijft steken maar de muziek wel blijft doorgaan... er is dan niets dat ik kan doen behalve mijn PS2 resetten. Ik dacht dat het aan mijn kopie van het spel lag en dat er een fout zat op mijn disc maar een vriend van mij heeft exact hetzelfde probleem met zijn kopie.

Zijn er nog mensen die dit ervaren hebben en zoja: is hier een oplossing voor? of moet ik een nieuwe cd gaan halen en hopen met de hoop dat ook deze niet die fout bevat?

vriendelijke groet

loa

Geplaatst:

Het zou kunnen dat jullie savegames corrupt zijn, gebeurt er hetzelfde als je een heel nieuw spel start? Verder zou je nog de cd goed schoon kunnen maken.

Ps: je topic staat hier goed ;)

Geplaatst:

Kan me niet herinneren of ik al new game heb geprobeerd maar zal dit nog eens doen.

Die corrupte savegames: kan dit te maken hebben met het gebruik van cheats?

Geplaatst:

Volgens mij niet.. Wel door je Ps2 uit te zetten of de memory card eruit te trekken als het spel aan het opslaan is.

Geplaatst: (bewerkt)

Kan me niet herinneren of ik al new game heb geprobeerd maar zal dit nog eens doen.

Die corrupte savegames: kan dit te maken hebben met het gebruik van cheats?

Volgens mij niet.. Wel door je Ps2 uit te zetten of de memory card eruit te trekken als het spel aan het opslaan is.

Volgens mij kunnen de cheats de savegame niet 'corrupten', maar cheats kunnen wel voorkomen dat je het spel nog volledig kunt uitspelen, en kan ook voor andere problemen zorgen in het spel (nieuw spel starten zonder cheats raad ik je dus wel aan). Heb je toevallig opgeslagen in de Ice Cream Factory (geloof dat het zo noemt)? Daar is een probleem met het opslaan van savegames.

Bewerkt: door vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...