PrioX Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 (bewerkt) Hallo allemaal Ik heb een probleem met mijn Xbox Live.. Hij logt niet meer in. Elke keer als ik hem opstart staat er dat ik een Netwerk controle moet uitvoeren, dat ziet er zo een beetje uit: Xbox 360 >>>> Netwerk(naam) >>>> Internet >>X>> Xbox Live. Met de groene pijltjes heeft mijn Xbox allemaal verbinding, alleen bij het laatste stuk(Internet >>> Xbox Live) doet hij het niet. Niet verbonden dus.... Wat is het probleem of wat kan ik er aan doen. Mijn internet doet het gewoon. Alvast Bedankt ! CoMBo Sorry als ik hem in het verkeerde Forum heb gepost Bewerkt: 21 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Twister24 Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb zelf geen X-Box, maar je kan dit proberen: Sluit alles af en dan weer aan. Alles, echt alles. Internet ook! Dit werkte bij mij bij mn computer! Reageren
PrioX Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb zelf geen X-Box, maar je kan dit proberen: Sluit alles af en dan weer aan. Alles, echt alles. Internet ook! Dit werkte bij mij bij mn computer! Had ik al gedaan, maar dat lukte ook al niet Toch bedankt :? Reageren
Dvt Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Volgens mij heeft dit met je NAT te maken. Probeer via Portforwarding je NAT eens open te zetten. Als het niet lukt wil ik je wel helpen via PM of MSN o.i.d. Reageren
PrioX Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Volgens mij heeft dit met je NAT te maken. Probeer via Portforwarding je NAT eens open te zetten. Als het niet lukt wil ik je wel helpen via PM of MSN o.i.d. Ik heb het gedaan en het is GELUKT ! Heel erg bedankt !! :klap: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.