S1lientSoldierz Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Hallo ik heb een vraagje ik heb cleo 3 geinstalleerd en gta sa compact gedaan etc. en mijn gta sa versie is 1.0 maar telkens als ik een savegame download (voor versie 1.0) valt het spel uit?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 En een nieuwe savegame via New Game aanmaken werken wel? Of dat ook niet? Zo ja, dan is er iets mis met je GTA: San Andreas. Zo nee, dan heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload. Lees eens dit bericht door bij het kopje Savegames. Reageren
S1lientSoldierz Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 En een nieuwe savegame via New Game aanmaken werken wel? Of dat ook niet? Zo ja, dan is er iets mis met je GTA: San Andreas. Zo nee, dan heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload. Lees eens dit bericht door bij het kopje Savegames. En waar kan ik die dan downloaden?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 ... ik heb cleo 3 geinstalleerd en gta sa compact gedaan etc. ... Je hebt duidelijk geen origineel spel meer. Dan moet je ook niet verwachten dat een savegame ook goed werkt. Mocht je het toch willen proberen: in de download-database moet bij elke SA PC savegame staan vermeld voor welke versie die is. Succes Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 KoE, Cleo en een compact gta_sa.exe veranderen niets aan de versie van je savegames. Cleo is afzonderlijk van je savegames te gebruiken, opdat je geen nieuw spel hoeft te starten. De compact gta_sa.exe verandert alleen je versie van het spel, niet die van de savegames. Ook dat zou geen probleem moeten geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.