Jump to content

Intro probleem


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik heb onlangs het spel gekocht, maar er is meteen al een probleem opgetreden bij me.

Als ik het spel start begint het zoals overal met de plaatjes die in het intro voorkomen.

Echter aan het eind van de reeks begint dit gewoon weer overnieuw (en valt de muziek weg) waardoor ik het spel niet kan spelen.

Ik heb elke knop geprobeerd, maar hij reageert nergens op.

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand hoe ik dit op kan lossen? (Ik probeerde het spel eraf te gooien maar dat duurde en duurde wat ik na een half uur ofzo gestopt heb).

Qua snelheid klopt mijn ps3 gewoon want ik speel er alleen call of duty op en heb sinds kort weer internet, waardoor ik ook aan het begin van het spel de updates heb geinstalleerd.

Ik vind dit erg jammer en denk erover het spel terug te brengen, want wat heb ik aan een spel die niet werkt?

Hopelijk kan iemand me hier mee helpen

Alvast heel erg bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zo zijn dat je PS3 de CD disk niet kan lezen en het daarom niet kan laden. Ik raad je aan om het spel terug te brengen naar de winkel waar je hem hebt aangeschaft en zo om een nieuwe vragen. Als je dan weer het probleem ligt kan het mogelijk aan je Playstation 3 liggen. Heb je trouwens (nog) wel genoeg geheugen op je PS3? Ik hoor het nog wel. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan inderdaad soms wel eens een hele tijd duren op de PlayStation voor het spel eindelijk start, dat komt omdat het de hele stad moet laden, en dat is geen klein eilandje. :7 Als je ondertussen op het menu van PlayStation gaat duurt het nóg langer, dus dat doe je best niet. Laat het dus gewoon eens een tijdje doorgaan, en check eens over er krassen op je Blu-ray disc staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Bedankt voor de reacties!

@ Twano: Ik heb als eerst GTA IV geleend van een vriend, maar die vertoonde precies hetzelfde probleem.

Dus daaruit concludeer ik dat het waarschijnlijk aan mijn ps3 ligt. Ik ben dus bang dat een nieuw exemplaar weer hetzelfde resultaat zal hebben :(

@ Hanneswasco: Maar een kwartier aan laadtijd, dat is toch veel te veel? Lijkt me opzich onlogisch voor een spel, vooral omdat mijn PS3 nog niet vol is gestouwd met van alles en nog wat. Zoals ik zei heb ik er alleen Call of Duty Modern Warface 2 op gespeeld. En GTA IV was de eerste game die ik teste en toen deed hij het al niet (op de toen nog ongebruikte PS3). Ik heb ook de disc ff bekeken en ik kan geen krassen of vuiligheid ontdekken. Na schoonmaken geeft hij weer hetzelfde probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kwartier laad-tijd zou inderdaad wel erg van de zotte zijn. Ik verwacht dan ook dat dit aan je PS3 ligt, en niet aan de BluRay zelf.

Op deze website vindt je de contactgegevens van de Playstation Helpdesk voor Nederland en België. Wellicht dat je eens met dit telefoon nummer zou moeten bellen en vragen wat eventueel wel de reden kan zijn dat je game niet normaal laadt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...