Jump to content

Windows 7 Aero werkt niet?


hoidatwastimmi

Recommended Posts

Ik snap hier dus echt niks van op de windows 7 upgrade advisor stond dat ik aero kan draaien

dus ik installeer lkkr windows 7 en dan krijg ik de basic style :S

Mijn videokaart is 1024 MB dus dat moet dik kunnen omdat je minimaal 256mb nodig hebt en me laptop met 256mb ondersteunt wel aero ze runnen allebij Windows 7 Ultimate alleen mijn vaste PC daar krijg ik geen aero op terwijl de videokaart 1024 MB Is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap hier dus echt niks van op de windows 7 upgrade advisor stond dat ik aero kan draaien

dus ik installeer lkkr windows 7 en dan krijg ik de basic style :S

Mijn videokaart is 1024 MB dus dat moet dik kunnen omdat je minimaal 256mb nodig hebt en me laptop met 256mb ondersteunt wel aero ze runnen allebij Windows 7 Ultimate alleen mijn vaste PC daar krijg ik geen aero op terwijl de videokaart 1024 MB Is

Misschien moet je de Windows Prestatie index even vernieuwen, heeft bij een vriend ook goed gewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de WIndows toets+TAB drukt, springen de vensters dan in 3D? Zo nee, dan de videodrivers opnieuw installeren. Zo ja, dan hoef je alleen het thema te wijzigen van Windows Basic naar Windows Standaard (kan wel eens op Basic springen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap hier dus echt niks van op de windows 7 upgrade advisor stond dat ik aero kan draaien

dus ik installeer lkkr windows 7 en dan krijg ik de basic style :S

Mijn videokaart is 1024 MB dus dat moet dik kunnen omdat je minimaal 256mb nodig hebt en me laptop met 256mb ondersteunt wel aero ze runnen allebij Windows 7 Ultimate alleen mijn vaste PC daar krijg ik geen aero op terwijl de videokaart 1024 MB Is

Misschien moet je de Windows Prestatie index even vernieuwen, heeft bij een vriend ook goed gewerkt.

al gedaan maar geen resultaat :(

en flitskikker ik gebruik Windows 7 Ultimate 32 bit

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Link to comment
Delen op andere websites

en dan zou het nu net zo handig zijn of je even vertelt of het werkt

ik kom er net achter dat er nog geen drivers voor mijn videokaart zijn :S

Dus nu heb ik er weer XP Op gezet

hier kan een :slotje: op

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Link to comment
Delen op andere websites

en dan zou het nu net zo handig zijn of je even vertelt of het werkt

ik kom er net achter dat er nog geen drivers voor mijn videokaart zijn :S

Dus nu heb ik er weer XP Op gezet

hier kan een :slotje: op

Natuurlijk zijn er drivers voor je videokaart, misschien nog niet voor Windows 7, maar dan zou je gewoon de Vista drivers moeten installeren, heb ik ook gedaan voor mijn ingebouwde webcam, heeft gewoon gewerkt :)
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, want Windows 7 gebruikt hetzelfde Drivermodel as Windows Vista. Windows XP heeft weer een ander drivermodel.

Maar Netzoals Zamg0d1 al zei, je kan gewoon de Vista Drivers Installeren. had ik ook gedaan toen er nog geen videokaartdrivers waren voor windows 7. En dat werkte gewoon perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...