hoidatwastimmi Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik snap hier dus echt niks van op de windows 7 upgrade advisor stond dat ik aero kan draaien dus ik installeer lkkr windows 7 en dan krijg ik de basic style :S Mijn videokaart is 1024 MB dus dat moet dik kunnen omdat je minimaal 256mb nodig hebt en me laptop met 256mb ondersteunt wel aero ze runnen allebij Windows 7 Ultimate alleen mijn vaste PC daar krijg ik geen aero op terwijl de videokaart 1024 MB Is Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 en wat voor een windows draai je? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik had dit zelfde probleem bij mij, ik moest mijn videokaart driver opnieuw installeren en nu heb ik nergens meer problemen van Reageren
RoL0 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik snap hier dus echt niks van op de windows 7 upgrade advisor stond dat ik aero kan draaien dus ik installeer lkkr windows 7 en dan krijg ik de basic style :S Mijn videokaart is 1024 MB dus dat moet dik kunnen omdat je minimaal 256mb nodig hebt en me laptop met 256mb ondersteunt wel aero ze runnen allebij Windows 7 Ultimate alleen mijn vaste PC daar krijg ik geen aero op terwijl de videokaart 1024 MB Is Misschien moet je de Windows Prestatie index even vernieuwen, heeft bij een vriend ook goed gewerkt. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Als je op de WIndows toets+TAB drukt, springen de vensters dan in 3D? Zo nee, dan de videodrivers opnieuw installeren. Zo ja, dan hoef je alleen het thema te wijzigen van Windows Basic naar Windows Standaard (kan wel eens op Basic springen). Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Gebruik je soms Windows 7 Basic? Aero is in die versie namelijk niet ondersteund. Wel is het via registerwijzigingen te activeren, maar volgens mij werkt het glas dan niet. Mvg, Flitskikker Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 (bewerkt) Ik snap hier dus echt niks van op de windows 7 upgrade advisor stond dat ik aero kan draaien dus ik installeer lkkr windows 7 en dan krijg ik de basic style :S Mijn videokaart is 1024 MB dus dat moet dik kunnen omdat je minimaal 256mb nodig hebt en me laptop met 256mb ondersteunt wel aero ze runnen allebij Windows 7 Ultimate alleen mijn vaste PC daar krijg ik geen aero op terwijl de videokaart 1024 MB Is Misschien moet je de Windows Prestatie index even vernieuwen, heeft bij een vriend ook goed gewerkt. al gedaan maar geen resultaat en flitskikker ik gebruik Windows 7 Ultimate 32 bit Bewerkt: 22 januari 2010 door hoiikbentimmi Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 instaslleer dan even je videokaart drivers. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 instaslleer dan even je videokaart drivers. gedaan Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 en dan zou het nu net zo handig zijn of je even vertelt of het werkt Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) en dan zou het nu net zo handig zijn of je even vertelt of het werkt ik kom er net achter dat er nog geen drivers voor mijn videokaart zijn :S Dus nu heb ik er weer XP Op gezet hier kan een op Bewerkt: 25 januari 2010 door hoiikbentimmi Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 en dan zou het nu net zo handig zijn of je even vertelt of het werkt ik kom er net achter dat er nog geen drivers voor mijn videokaart zijn :S Dus nu heb ik er weer XP Op gezet hier kan een op Natuurlijk zijn er drivers voor je videokaart, misschien nog niet voor Windows 7, maar dan zou je gewoon de Vista drivers moeten installeren, heb ik ook gedaan voor mijn ingebouwde webcam, heeft gewoon gewerkt Reageren
Crypteq Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Klopt, want Windows 7 gebruikt hetzelfde Drivermodel as Windows Vista. Windows XP heeft weer een ander drivermodel. Maar Netzoals Zamg0d1 al zei, je kan gewoon de Vista Drivers Installeren. had ik ook gedaan toen er nog geen videokaartdrivers waren voor windows 7. En dat werkte gewoon perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.