Jump to content

GTA IV Doet sloom


S1lientSoldierz

Recommended Posts

Hallo ik heb gta 4 en het spel doet het alleen snel als ik alle graphics op zijn laagst zet maar ik wil dat de graphics wat hoger gaan maar dat hij het wel snel blijft doen, En als ik eventueel iets nieuws moet kopen bijvoorbeeld grafische kaart ofzo of iets anders wil iemand dan ff een winkel ofzo laten zien waar het niet zo duur is xD (Als iemand mij in noob taal uit kan leggen hoe je moet OVERCLOCKEN zou dat eventueel ook goed zijn xD)

Dit zijn mijn specs:

Processor: Intel® Pentium 4 CPU 3.00 GHz 2.99 GHz

RAM Geheugen: 1 GB

Grafische kaart: ATI Radeon HD 4300 series (Ik heb deze nog niet zo lang)

Type Systeem: 32 Bit

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je met UPGRADEN ?? Drivers ofzo kan je een site sturen ofzo?? (Of nieuwe onderdelen kopen voor mijn PC zoja weet dan een winkel ofzo die niet zo duur is??)

Bewerkt: door S1lientSoldierz
Link to comment
Delen op andere websites

Je PC voldoet inderdaad niet aan de aanbevolen eisen dus het is logisch dat jou spel niet vlug verloopt.

De aanbevolen specificaties voor Grand Theft Auto: IV (PC) zijn:

* OS: Windows XP SP2

* Processor: Dual core processor (Intel [*]Pentium D or better)

* RAM: 2GB

* Hard Drive: 18GB free hard disk space

* Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader

* Drive: DVD-ROM dual-layer drive

Upgraden is dus de juiste mogelijkheid om dit spel goed te kunnen spelen, succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke maar hoe moet ik dan bijvoorbeeld meer ram geheugen krijgen nieuw moederbord kopen ofzo?? maar ik heb zowiezo genoeg gb op me scijf staan heb nog door de 500 Gigabyte en mijn grafische kaart heeft 512mb dus de meeste dingen heeft hij wel alleen dat RAM geheugen heeft hij niet (ik heb een een dvd rom drive heb een nieuwe dvd brander laatst gekocht dus daar licht het ook niet aan) En ik heb windows 7 Ultimate LEGAAL

Bewerkt: door S1lientSoldierz
Link to comment
Delen op andere websites

Ja oke maar waar en hoe kan ik bijvoorbeeld een niewe processor halen en moederbord (Dan moet ik zeker een nieuwe pc kopen??) De meeste dingen voldoen wel aan de minimale eisen heb jij wel gelezen ;)

Bewerkt: door S1lientSoldierz
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand misschien want voor mij samenstellen budget 100 - 200 euro, Zou je er dan ook bij willen zeggen wat ik moet kopen bijvoorbeeld nieuw moederbord ofzo :puh:

Alvast Bedankt.

daar ga je echt niks voor samestellen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...