asse Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 alleuh! kheb een probleempje, kweet nl niet hoe je oysters kunt oppakken, ik vind ze wel, alleen kweet dan niet op welke knop kmoet drukken. kdruk eerst op Ctrl, dan duik ik, maar dan? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Je kunt een oyster pakken door er simpelweg doorheen te zwemmen. Je moet tot de diepte van de oyster duiken en vervolgens erdoorheen zwemmen. Reageren
asse Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Je kunt een oyster pakken door er simpelweg doorheen te zwemmen. Je moet tot de diepte van de oyster duiken en vervolgens erdoorheen zwemmen. Ctrl inhouden? Reageren
Basssss Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Muisknop werkt ook, ingedrukt houden en je zwemt onder water. Met de muis kun je dan sturen. Reageren
asse Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 A'ight. Bij sommigen kom ik niet diep genoeg... >>> Door _KoE_Mzungu: Gebruik de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen. Plaats geen dubbelpost (2 posts achter elkaar).<<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Zet de Frame Limitter aan bij Display Setup > Advanced (als die uit stond). En gebruik de sprint-knop om ook onder water sneller te zwemmen, ingedrukt=sprint en herhaaldelijk achter elkaar intoetsen=supersprint. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.