Jump to content

GTA IV en Live Account


GTAgangsta

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Sinds vandaag kan ik eindelijk gta iv spelen. Maar, als ik mijn spel wil opslaan, moet ik me aanmelden met mijn live-account. Maar dat wil ik helemaal niet.

Kan ik ook mijn spel opslaan zonder dat ik me moet aanmelden?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook een offline account maken. Dat gaat heel snel (account een naam geven en verder niks). Maar pas wel op, want als je later toch van plan bent om een multiplayer account te maken, is je savegame kwijt, in verband met de achievements (omdat het een offline savegame is, waar je geen achievements kunt halen).

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook nog een mogelijkheid om geen patches van Rockstar te installeren, na een herinstallatie. GfWL zal je dan niet accepteren om in te kunnen loggen omdat je dan geen toegang hebt tot de MultiPlayer functie. Maar in principe hoort een savegame (zonder Xliveless) altijd gekoppeld te zijn aan een GfWL-account.

Natuurlijk is er nog een laatste mogelijkheid: verbreek de verbinding met het internet voordat je gaat spelen. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook een offline account maken. Dat gaat heel snel (account een naam geven en verder niks). Maar pas wel op, want als je later toch van plan bent om een multiplayer account te maken, is je savegame kwijt, in verband met de achievements (omdat het een offline savegame is, waar je geen achievements kunt halen).

Hoe kan ik zo'n offline account aanmaken?

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is het maken van een online GFWL account heel makkelijk, dit duurt ook maar max. een half uurtje, je kan dan genieten van de voordelen van MultiPlayer en de Archievements, ook hoef je om te spelen, opslaan en MultiPlayeren maar een k

Ik had hierover een gelijkwaardig topic, ik kreeg dit als antwoord

Ze zeiden dus dat je Games for windows live moest downloaden, daar een account aanmaken, ook moest je op rockstargames socialclub een account aanmaken, deze moest je allebij een zogenaamde gamertag geven, zodat ze naar elkaar toe linken, nu kan je inloggen op je GFWL account en profiteren van de voordelen als MultiPlayer en Archievements

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

ik heb een vraag hum ik heb gisteren gta Iv gekocht maar heb een acc op windows live gemaakt ik log me in en ze vragen een licentie code ik geef ze in en ze zeggen dat het onjuist is iemand typ's ?? of wat doe ik verkeerd mail mij >>> Door Jacky-2007: E-mailadressen vrijgeven op internet is niet veilig en zodoende niet toegestaan.<<<

alvast bedankt ,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...