Jump to content

hoe kan ik een nummer bellen


dicks

Recommended Posts

Ik heb een aantal missies in GTA IV gedaan en al een tijdje een telefoon. Hierin staan alleen Roman en Michelle.

Zowel in de manual als op het internet kom ik tegen dat je ook nummers moet kunnen bellen. Bijvoorbeeld om te weten te komen wat het nummer op de radio is.

Ik heb alleen geen idee hoe ik een nummer kan bellen. Ik kan alleen maar Roman en Michelle bellen vanuit mijn contacts

Link to comment
Delen op andere websites

Ey, welkom op het forum!

Het is heel simpel.

Voor 'Tab' (in mijn geval dan) pak je je telefoon,

dan heb je in het hoofdmenu. Als je dan nog

eens op tab drukt, krijg je je toetsenbord

te zien en dan kun je typen voor je vaderland.

P.S. Wat is het nummer voor de radio dan?

Dat vind ik wel handig om te weten...:puh:

Bewerkt: door Black Admiral
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij GTA op de PC speelt, dan druk je op 'Pijltje omhoog' om je telefoon te krijgen, (Als je dan op 'Enter' drukt krijg je het telefoon menu).

Druk nogmaals op 'Pijltje omhoog' om zelf nummers te kunnen intypen, dit doe je dan gewoon met de cijfers op je toetsenbord.

Dus in principe, 2x achter elkaar op 'Pijltje omhoog' klikken.

Op de Xbox en PS3 is het dezelfde handeling, 2x op de knop drukken die je telefoon tevoorschijn haalt.

Als jij nog in het begin van het spel zit zal je niet veel nummers kunnen bellen, volgens mij bestaat in het begin het programma 'ZiT' namelijk nog niet, hiermee kan je idd namen van nummers op de radio te weten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij nog in het begin van het spel zit zal je niet veel nummers kunnen bellen, volgens mij bestaat in het begin het programma 'ZiT' namelijk nog niet, hiermee kan je idd namen van nummers op de radio te weten komen.

Voor zover ik weet is Z!T altijd beschikbaar. ;) Verder zijn die nummers er vooral om cheats in te voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om eens in ->dit<- topic rond te kijken. Daar staan namelijk een aantal telefoonnummers in die je ook daadwerkelijk echt kunt bellen. De meeste nummers voegen helemaal niets toe maar het is meer voor de 'fun'. Succes! :)

Helaas, alleen het nummer van Z!T en het alarmnummer doen het :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om eens in ->dit<- topic rond te kijken. Daar staan namelijk een aantal telefoonnummers in die je ook daadwerkelijk echt kunt bellen. De meeste nummers voegen helemaal niets toe maar het is meer voor de 'fun'. Succes! :)

Helaas, alleen het nummer van Z!T en het alarmnummer doen het :7

Je kunt ze wel bellen maar het voegt inderdaad niets toe, zoals ik al eerder heb gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...