Jump to content

Gta 4 doet helemaal niks


Mike5501

Recommended Posts

Ik heb van m'n oom GTA 4 even meegekregen om te proberen, serial had ik niet dus heb er even een crack overheen gegooid.

Behoorlijk instabiel werd het toen, dus even bij de media markt GTA 4 gehaald. Had vanochtend even m'n pc opnieuw geïnstalleerd,

GTA 4 geïnstalleerd, gaat allemaal prima. Maar, nu wil ik dus GTA opstarten en dan wil dat SecuRom verbinding maken. Nou, dat laat ik dan

toe en dan doet ie verder niks. Heb ook nog nergens een serial in hoeven vullen, terwijl ik dat bij die versie van m'n oom wel moest (Maar die had ik niet hehe)

Iemand enig idee wat hier fout gaat? Alles is up to date.

Specs

Windows 7 Ultimate 64x

Intel Core i7 950 3.06Ghz

Asus P6T7 WS SuperComputer

3x Geforce GTX295 -SLI-

Corsair X128 SSD

Hitachi Ultrastar A7K2000

12 GB OCZ Value 6x2

CoolerMaster Silent Pro M1000 Modular

Alvast bedankt

-Edit: Heb iets gelezen over SecuRom wat slecht werkt, weet iemand daar meer van?

-Edit2: Ligt daar dus wel aan, als ik een crack gebruikt doet ie het wel. Koop je een spel, doet ie het niet eens..

Bewerkt: door Mike5501
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA IV écht legaal gehaald?

Misschien help het om GTA IV even helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren, uiterraard vanaf de legale DVD. De serial code moet worden ingegeven als je het spel voor de eerste keer start.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA IV écht legaal gehaald?

Misschien help het om GTA IV even helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren, uiterraard vanaf de legale DVD. De serial code moet worden ingegeven als je het spel voor de eerste keer start.

Heb hem hier voor me liggen, ook die van m'n oom (die zonder serial). Heb het al 3x opnieuw geïnstalleerd, en 7 vanochtend ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is up to date opnieuw geherinstalleerd, bios nog even geflashed, nieuwste drivers etc. (niet voor GTA 4 hoor) Vind het maar een vreemd verhaal dat een legaal spel gewoon niet wilt opstarten, en een crack dan wel werkt. Ligt verder ook niet aan mijn computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij de installatie van GTAIV ook geen serial in moeten voeren, en het is een legaal spel. Verder heb ik niet echt problemen gehad zoals jij die beschrijft. Heden werk ik ook met de crack, aangezien ik dat voor al m'n games doe zodat ik geen cd in hoef te steken, en dat de pc dus niet bij het opstarten dat schijfje moet lezen ^_^ (beetje lui, ik weet het)

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...