Cornelisjuh Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Hey Allemaal! Ik hoop dat ik nu wel eindelijk goed zit Ik wil dus een mod voor GTA 4 installeren, een Parachute Mod. Nu is mijn vraag alleen : Ik weet dat GTA 4 checkt voor dat hij opstart of je wel de originele, door Rockstar gemaakte, bestanden gebruikt. Is het dus nog mogelijk multiplayer te spelen nadat je een mod geinstalleerd hebt ? Ik vind het wel gaaf om en parachute te hebben, maar niet als ik daardoor niet meer online kan. En kan je gebanned worden als je een mod geinstalleerd hebt? anders maar wachten tot the balled of gay tony ooit nog eens naar de PC komt Cya! Reageren
Twister24 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Hey Allemaal! Ik hoop dat ik nu wel eindelijk goed zit Ik wil dus een mod voor GTA 4 installeren, een Parachute Mod. Nu is mijn vraag alleen : Ik weet dat GTA 4 checkt voor dat hij opstart of je wel de originele, door Rockstar gemaakte, bestanden gebruikt. Is het dus nog mogelijk multiplayer te spelen nadat je een mod geinstalleerd hebt ? Ik vind het wel gaaf om en parachute te hebben, maar niet als ik daardoor niet meer online kan. En kan je gebanned worden als je een mod geinstalleerd hebt? anders maar wachten tot the balled of gay tony ooit nog eens naar de PC komt Cya! Nou, je wordt niet gebanned als je een mod hebt geinstalleerd, je kan gewoon niet meer online totdat je alles weer orgineel hebt! Als het een .ASI mod is, kun je dit gebruiken: KLIK! Dit zorgt ervoor dat je met .ASI mods online kunt. LET OP! Je kan alleen online met .ASI mods Als een van deze files is aangepast dan lukt het niet: animviewer.dat cj_gta.dat default.dat gta.dat handling.dat melee.dat networktest.dat WeaponInfo.xml Als je die edit en je wilt online, moet je de gecrackte versie van FileCheckFix.ASI gebruiken. Maar dat is een Crack, valt waarschijnlijk onder Warez of iets anders en dat mag hier niet.... Reageren
.Senne Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik heb de mod even gedownload en de readme gelezen, en ik denk dat het wel mogelijk is om ermee online te gaan. How to install:Backup BAR.IMG and playerped.rpf Using a archive editing program like OPEN IV or SPARK IV, Put bm_poolcue.wdr bm_poolcuerack.wdr and cj_pool.wtd in bar.img (\pc\data\maps\props\commercial) Put suse_diff_001_a_uni.wtd in playerped.rpf (pc\models\cdimages) Then put para.asi(para4.asi for patch nr.4) and Para.ini in your gta iv dir, and make sure you have the correct scripthooks and ASI loaders. (para.asi uses aru's scripthook for the latest patch (1.0.0.4) and para4.asi g4m-hook for patch number 4. Je past enkel de 3D models aan en installeert .asi scripts, waarmee je wel online kan indien je filecheckfix gebruikt. Dit zorgt ervoor dat de .asi scripts enkel werken in free en party mode, maar niet in TDM en andere. @ Twister24: Als je een filecheckfix bedoelt die ook toelaat dat je in TDM's en andere matches .asi's kan gebruiken, dan is het inderdaad een hack. Reageren
Twister24 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik heb de mod even gedownload en de readme gelezen, en ik denk dat het wel mogelijk is om ermee online te gaan. How to install:Backup BAR.IMG and playerped.rpf Using a archive editing program like OPEN IV or SPARK IV, Put bm_poolcue.wdr bm_poolcuerack.wdr and cj_pool.wtd in bar.img (\pc\data\maps\props\commercial) Put suse_diff_001_a_uni.wtd in playerped.rpf (pc\models\cdimages) Then put para.asi(para4.asi for patch nr.4) and Para.ini in your gta iv dir, and make sure you have the correct scripthooks and ASI loaders. (para.asi uses aru's scripthook for the latest patch (1.0.0.4) and para4.asi g4m-hook for patch number 4. Je past enkel de 3D models aan en installeert .asi scripts, waarmee je wel online kan indien je filecheckfix gebruikt. Dit zorgt ervoor dat de .asi scripts enkel werken in free en party mode, maar niet in TDM en andere. @ Twister24: Als je een filecheckfix bedoelt die ook toelaat dat je in TDM's en andere matches .asi's kan gebruiken, dan is het inderdaad een hack. Nee, alleen in Freemode Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Heb de mod gebruikt, en het is mogelijk ermee online te gaan. Helaas kunnen mede-spelers je parachute niet zien, omdat jij je bestanden gemod hebt, en zij niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.