GTAgangsta Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een nieuwe pc, zie signature. Dit systeem moet GTA IV makkelijk kunnen draaien. Dus ik installeer GTA, zet de graphics op Auto. De instellingen worden op High/Very High gezet. Als ik een benchmark test doe in GTA, zit ik op een gemiddelde van 40-50 fps geloof ik. Maar steeds als ik ga spelen, begint het spel op bepaalde momenten te haperen. Dit gebeurd zelfs als ik de graphicsinstellingen verder omlaag doe. Het is echt irritant. Weet iemand waarom dit gebeurd en hoe dit op te lossen is? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 (bewerkt) Ik had vlak nadat ik deze topic gemaakt had, een patch geinstalleerd. Versie 1.0.3.0. Toen waren de haperingen ineens weg En bij de benchmark test haal ik gemiddeld 60fps Bewerkt: 22 januari 2010 door GTAgangsta Reageren
Kryziek Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik ben jaloers... Op welke instelligen? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik ben jaloers... Op welke instelligen? Statistics Average FPS: 59.14 Duration: 37.25 sec CPU Usage: 86% System memory usage: 70% Video memory usage: 75% Graphics Settings Video Mode: 1280 x 1024 (60 Hz) Texture Quality: High Texture Filter Quality: High View Distance: 32 Detail Distance: 70 Hardware Microsoft Windows 7 Home Premium Microsoft Windows 7 Home Premium Video Adapter: ATI Radeon HD 5700 Series Video Driver version: 8.14.10.716 Audio Adapter: Luidsprekers (VIA High Definition Audio) AMD Phenom II X4 955 Processor File ID: benchmark.cli Reageren
Kryziek Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 En ik ben het nog. Ik had bijna diezelfde processor tot bleek dat ik voor me volgende school een laptop nodig had... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.