Ruben28 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 ik was begonnen met taxi driver, toen had ik 5 fares gedaan en toen ging ik uit mijn auto, toen weer in een andere en toen had ik opeens weer 0 fares. op wikigta staat dat je ondertussen kan stoppen ?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Welkom op GTAForum.nl Ruben28 Dat klopt ook helemaal, je kan ook stoppen tussendoor. Tussen je statistieken staat het totale aantal ritjes. En telkens als je de missie opnieuw start staat de teller voor die missie gewoon op 0, maar bij je statistieken wordt gewoon het totaal bijgehouden en zodra dat op 50 staat ben je klaar. Als je ze alle 50 in één keer wilt halen moet je dus niet uitstappen! Zorg dan wel voor voldoende vet (ongeveer 50%) want als je niet wilt stoppen zal CJ wel honger krijgen na ongeveer 35 a 40 ritjes. Door hem dus van extra vet te voorzien zal hij die vet-reserves gebruiken / opmaken tot je de 50 hebt gehaald. Geef je CJ niet genoeg vet dan zullen zijn spieren minder worden als het vet op is. Zorg dat je voldoende tijd wint tijdens de missie, zodat wanneer nodig je de taxi kan repareren in een Pay'n'Spray. Succes Reageren
Ruben28 Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) oke, heel erg bedankt Bewerkt: 23 januari 2010 door VWO-er Quote verwijderd, het is niet nodig het laatste bericht te citeren. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Nog even een extra tip. Of doe je missie zo vroeg mogelijk, op het moment dat de Gangs je nog niet echt haten, Of als je alle territoria hebt. Of begin hem in een andere stad. Las venturas is aan te raden aangezien daar veel grote wegen zijn. en de wegen veel al recht. San fierro is wat minder aan te raden aangezien daar veel heuvels zijn waar je totaal geen overzicht hebt over wat er op de heuvel ligt. Succes met de missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.