Jump to content

Gta 4 upgrade samenstellen


S1lientSoldierz

Recommended Posts

Hallo, Kan iemand voor mij een PC UPGRADE samenstellen zodat ik GTA IV op high ofzo kan spelen en dan de toekomstige spellen het ook nog doen op mijn computer ;) Met UPGRADE bedoel ik PC onderdelen.

Dit zijn mijn specs:

Processor: Intel® Pentium 4 CPU 3.00 GHz 2.99 GHz

RAM Geheugen: 1 GB

Grafische kaart: ATI Radeon HD 4300 series (Ik heb deze nog niet zo lang)

Type Systeem: 32 Bit

Harde schijf: 74,5 GB

Externe harde schijf: 750 GB

>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Hardware forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dit lijstje invullen? Dan is het direct wat makkelijker om samen te stellen. Het eerste dat ik me namelijk afvraag is je budget, want je kan een upgrade set halen voor 300 euro, en één voor 600 euro ofzo. :)

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokkken)?[/b]:

Link to comment
Delen op andere websites

In een topic in de GTA IV: Technische problemen sectie zegt hij het volgende:

Kan iemand misschien want voor mij samenstellen budget 100 - 200 euro, Zou je er dan ook bij willen zeggen wat ik moet kopen bijvoorbeeld nieuw moederbord ofzo :puh:

Helaas, S1lientSoldierz, kun je voor dat bedrag geen upgrade samenstellen. Want je hebt naast een nieuw moederbord, ook een processor, een extra gigabyte geheugen en een nieuwe grafische kaart nodig. Dan komt daar nog eens een nieuwe voeding bij, om alle zwaardere onderdelen van stroom te voorzien.

Dat zo'n upgrade niet voor 200 euro te krijgen is, is helaas een feit. Ik schat dat je minimaal 450/550 euro in moet betalen aan een upgrade, wil je GTA IV op High kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dit lijstje invullen? Dan is het direct wat makkelijker om samen te stellen. Het eerste dat ik me namelijk afvraag is je budget, want je kan een upgrade set halen voor 300 euro, en één voor 600 euro ofzo. :)

[b]Budget[/b]: 400 - 600 euro
[b]Doel[/b]: Beter grote en mooie spellen te kunnen spelen (GTA IV)
[b]Desktop of laptop[/b]: Desktop
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: Mijn merk PC is Dell  
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: Moederbord Processor (De Rest weet ik helaas niet zo goed) 
[b]Besturingssysteem[/b]: ? (Weet ik niet sorry)
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: Mijn grafische kaart is opzich nog wel goed en heb hem nog niet zo lang.
[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: ATi of NVIDIA 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: Zelf 
[b]Extra koeling (voor overklokkken)?[/b]: Overklokken zou eventueel ook goed zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt geen verstand van computers en je wilt hem zelf in elkaar zetten??

Phoe poe... best knap ;)

zo he, jij had al je kennis al bij je geboorte(en ik neem met deze post aan dat je enti al te veel kennis hebt).

Ff voor de duidelijkheid, zoiets heet leren.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dit lijstje invullen? Dan is het direct wat makkelijker om samen te stellen. Het eerste dat ik me namelijk afvraag is je budget, want je kan een upgrade set halen voor 300 euro, en één voor 600 euro ofzo. :)

[b]Budget[/b]: 400 - 600 euro

[b]Doel[/b]: Beter grote en mooie spellen te kunnen spelen (GTA IV)

[b]Desktop of laptop[/b]: Desktop

[b]Merk pc of samengesteld[/b]: Mijn merk PC is Dell

[b]Benodigde randapparatuur[/b]: Moederbord Processor (De Rest weet ik helaas niet zo goed)

[b]Besturingssysteem[/b]: ? (Weet ik niet sorry)

[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: Mijn grafische kaart is opzich nog wel goed en heb hem nog niet zo lang.

[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: ATi of NVIDIA

[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: Zelf

[b]Extra koeling (voor overklokkken)?[/b]: Overklokken zou eventueel ook goed zijn

[code]

Je lijstje is nogal vaag. :puh:

Voor 600 kun je inderdaad een hele mooie computer bouwen. Welke videokaart heb je?

Je hebt geen verstand van computers en je wilt hem zelf in elkaar zetten??

Phoe poe... best knap ;)

Dan is de beste oplossing dat je helpt inplaats van afkraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

na je gequote lijstje te hebben gelezen moet ik toch echt zeggen dat i khet wel met kryzieks opmerking kan vinden,die gozer gaat de videokaart in de cd drive doen en zich dan afvragen waarom het neit past, als hij niet eens weet dat een moederbord ggeen randapparatuur is, niet weet wat een besturingssysteem is, en maakt nog steeds een domme opmerking nadat al is gezegt dat niks aan zijn pc voldoet, wil hij zijn grafische kaart houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 12 jaar oud wat verwacht je van mij?? toevallig ben ik niet zo dom als je denkt met de PC alleen weet ik niks van de onderdelen weet alleen grafische kaart etc. Dus inplaats van mij af te kraken kun je beter helpen ;)(MIjn vader weet hoe dat moet en bij mij in het dorp woont een PC maker :S)

Bewerkt: door S1lientSoldierz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat ik er alles over weet, En trouwens op low settings draait hij gewoon snel soms wat slomer dus ik weet niet wat er mis mee is? (Op low settings is niks aan dan lijkt het net op GTA SA dat vindt ik stom want ik heb die al)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dit lijstje invullen? Dan is het direct wat makkelijker om samen te stellen. Het eerste dat ik me namelijk afvraag is je budget, want je kan een upgrade set halen voor 300 euro, en één voor 600 euro ofzo. :)

[b]Budget[/b]: 400 - 600 euro

[b]Doel[/b]: Beter grote en mooie spellen te kunnen spelen (GTA IV)

[b]Desktop of laptop[/b]: Desktop

[b]Merk pc of samengesteld[/b]: Mijn merk PC is Dell

[b]Benodigde randapparatuur[/b]: Moederbord Processor (De Rest weet ik helaas niet zo goed)

[b]Besturingssysteem[/b]: ? (Weet ik niet sorry)

[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: Mijn grafische kaart is opzich nog wel goed en heb hem nog niet zo lang.

[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: ATi of NVIDIA

[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: Zelf

[b]Extra koeling (voor overklokkken)?[/b]: Overklokken zou eventueel ook goed zijn

[code]

Je lijstje is nogal vaag. :puh:

Voor 600 kun je inderdaad een hele mooie computer bouwen. Welke videokaart heb je?

Je hebt geen verstand van computers en je wilt hem zelf in elkaar zetten??

Phoe poe... best knap ;)

Dan is de beste oplossing dat je helpt inplaats van afkraakt.

Lees mijn specs bovenaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat ik er alles over weet, En trouwens op low settings draait hij gewoon snel soms wat slomer dus ik weet niet wat er mis mee is? (Op low settings is niks aan dan lijkt het net op GTA SA dat vindt ik stom want ik heb die al)

ja nou, great op low, daarmee kan jij hem onmogelijk op hoger draaien hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat ik er alles over weet, En trouwens op low settings draait hij gewoon snel soms wat slomer dus ik weet niet wat er mis mee is? (Op low settings is niks aan dan lijkt het net op GTA SA dat vindt ik stom want ik heb die al)

ja nou, great op low, daarmee kan jij hem onmogelijk op hoger draaien hoor.

Ja dat weet ik ook wel daarom vraag ik of iemand iets voor mij wil samenstellen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...