BoerBanaan Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 Naam (voornaam):Dennis Leeftijd:18 Waarom wil je Ghost Legion joinen:omdat is een clan zoek en ben ex lid van KiWi United Kan jij eventueel filmen:nee Wat kan jij verder voor de clan doen:helpen als ze in gevaar komen Welke GTA's heb je op de PCgta sa en gta iv Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp):aerocool343 wat voor progamma gebruiken jullie sa mp of mta sa Welkom in de clan, je mag nu posten in onze clan talk topic
jvj Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) Naam (voornaam): JVJ Leeftijd: Waarom wil je Ghost Legion joinen: Vette sprongen maken en soms op je bek belanden en natuurlijk teamspirit Kan jij eventueel filmen: GTAIV ja Wat kan jij verder voor de clan doen: alles! Nee, vraag maar. In ieder geval kan ik geen moderator van de klan zijn. Ik kan ook geen mods maken. Welke GTA's heb je op de PC: GTAIV, GTASA, GTAVC, GTAIII(speel ik niet meer) Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): PioneerJvj ik doe geen SA MP, enkel GTAIV MP Groetjes JVJ Bewerkt: 28 april 2019 door Joriz persoonsgegevens weggehaald
BoerBanaan Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Op 18-2-2010 om 23:17, jvj zei: Naam (voornaam): JVJ Leeftijd: Waarom wil je Ghost Legion joinen: Vette sprongen maken en soms op je bek belanden en natuurlijk teamspirit Kan jij eventueel filmen: GTAIV ja Wat kan jij verder voor de clan doen: alles! Nee, vraag maar. In ieder geval kan ik geen moderator van de klan zijn. Ik kan ook geen mods maken. Welke GTA's heb je op de PC: GTAIV, GTASA, GTAVC, GTAIII(speel ik niet meer) Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): PioneerJvj ik doe geen SA MP, enkel GTAIV MP Groetjes JVJ Welkom in de clan, wil je ff via pm je msn sturen?
jvj Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Welkom in de clan, wil je ff via pm je msn sturen? Die vind je als je op m'n plaatje klikt. O ja, wanneer weten we dat er een meeting is? Bewerkt: 19 februari 2010 door jvj
BoerBanaan Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Welkom in de clan, wil je ff via pm je msn sturen? Die vind je als je op m'n plaatje klikt. O ja, wanneer weten we dat er een meeting is? Meestal spreken we een dag van te voren af
AeroCool (gast) Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 welkom in de ally je mag in de talk topic praten en daar spreken we ook meeting's af
hoidatwastimmi Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Naam Redwan:20:Lijkt me leuk :Ja Fraps:Weet ik niet mischien moderator:GTASA,GTAIV (speel ik niet omdat me key is geblokkeert)Niet :
BoerBanaan Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) Naam Redwan:20:Lijkt me leuk :Ja Fraps:Weet ik niet mischien moderator:GTASA,GTAIV (speel ik niet omdat me key is geblokkeert)Niet : a.u.b. het onderstaande lijstje kopiëren en daarna invullen (zoals bovenstaande mensen hebben gedaan) [b]Naam (voornaam)[/b]: [b]Leeftijd[/b]: [b]Waarom wil je Ghost Legion joinen[/b]: [b]Kan jij eventueel filmen[/b]: [b]Wat kan jij verder voor de clan doen[/b]: [b]Welke GTA's heb je op de PC[/b] [b]Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp)[/b]: Bewerkt: 2 maart 2010 door BanaanDaan
hoidatwastimmi Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) Naam (voornaam): Redwan Leeftijd: 20 Waarom wil je Ghost Legion joinen: Omdat het me leuk lijkt Kan jij eventueel filmen: Ja Fraps 3.0 Wat kan jij verder voor de clan doen: Moderator Welke GTA's heb je op de PC GTA SA, GTA IV Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): Heb ik niet Bewerkt: 2 maart 2010 door hoiikbentimmi
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) je ben welkom in de clan je mag nu in de talk topic praten Bewerkt: 2 maart 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) Welkom in de clan, hoiikbentimmi. Je mag nu spammen posten in onze Clan Talk (Klikkie) Bewerkt: 2 maart 2010 door BanaanDaan
Cabyon Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Naam (voornaam): Cabyon Leeftijd: 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen: Omdat het me cool lijkt, misschien? En het is een stukje ontspanning. Kan jij eventueel filmen: Nee. Wat kan jij verder voor de clan doen: Signatures, promoten. Welke GTA's heb je op de PC GTA SA Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): - Bewerkt: 7 maart 2010 door Cabyon
BoerBanaan Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Naam (voornaam): Cabyon Leeftijd: 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen: Omdat het me cool lijkt, misschien? En het is een stukje ontspanning. Kan jij eventueel filmen: Nee. Wat kan jij verder voor de clan doen: Signatures, promoten. Welke GTA's heb je op de PC GTA SA Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): - Welkom in de clan, Cabyon. Je mag nu spammen posten in onze Clan Talk (Klik)
Phoenyxar Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Naam (voornaam): Hearv94 of Hearvje Leeftijd: 15 Waarom wil je Ghost Legion joinen: Half TU gedijt hier , dat is de voornaamste reden en ik uit me vorige clan een beetje ben uitgeflikkert . Kan jij eventueel filmen: Misschien Wat kan jij verder voor de clan doen: Ik zou het niet weten, jullie lidmaatschap bij TU vastleggen Welke GTA's heb je op de PC: SA en I Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): -/SA:MP Ik snap niet waarom maar Daan wou dat ik dit opnieuw postte >.<
Dr.Oppai Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Naam (voornaam): Hearv94 of Hearvje Leeftijd: 15 Waarom wil je Ghost Legion joinen: Half TU gedijt hier , dat is de voornaamste reden en ik uit me vorige clan een beetje ben uitgeflikkert . Kan jij eventueel filmen: Misschien Wat kan jij verder voor de clan doen: Ik zou het niet weten, jullie lidmaatschap bij TU vastleggen Welke GTA's heb je op de PC: SA en I Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): -/SA:MP Ik snap niet waarom maar Daan wou dat ik dit opnieuw postte >.< je bent aangenomen(als vriend,het is dat ik dat weet maar voor de volgende gewoon melden wat je wilt worden)
Recommended Posts