Casss Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Het is wel handig als je een GFWL account hebt want anders kan je niet in de IV multiplayer/saven dit is simpel aan te maken en het kost geen geld. Daarna kun je via je mobiel (in IV) naar de multiplayer.
Dr.Oppai Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Het is wel handig als je een GFWL account hebt want anders kan je niet in de IV multiplayer/saven dit is simpel aan te maken en het kost geen geld. Daarna kun je via je mobiel (in IV) naar de multiplayer. Ja maar hij zegt dat het traag gaat dus ik denk niet dat hij het vaak speelt dan. Maar je bent er nog niet in, ik overleg even met Daan of je erin mag.
BoerBanaan Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Naam (voornaam): Peter Leeftijd: 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen: Nou, ik heb een paar clans gejoind op sa-mp. En dat waren allemaal erg ongezellige clans. Een ik vind enn nederlandse clan erg leuk. Kan jij eventueel filmen: Als ik een film-programma heb dan wel Wat kan jij verder voor de clan doen: Ach... Ik weet niet wat jullie clan nodig heeft. Maar als jullie wat weten wat ik kan doen dan hoor ik het graag Welke GTA's heb je op de PC: SA en IV maar IV werkt erg traag. Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp): mijn naam op sa-mp?: petertjahhh (lid worden) Welkom in de clan, GTA-freak167. Je mag nu spammen posten in onze Clan Talk (Klikkie)
thomas1010 Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 (bewerkt) Lid worden Naam (voornaam):Thomas Leeftijd:12 over 2 maanden 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen:Omdat ik een clan zoek want ik wil is met andere mensen spelen. Kan jij eventueel filmen:ja Wat kan jij verder voor de clan doen:Actief zijn Welke GTA's heb je op de PCGta 3,vice city,san andreas,gta IV en de episodes. Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp):thomas104070 Bewerkt: 15 april 2010 door thomas1010
BoerBanaan Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2010 (bewerkt) Lid worden Naam (voornaam):Thomas Leeftijd:12 over 2 maanden 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen:Omdat ik een clan zoek want ik wil is met andere mensen spelen. Kan jij eventueel filmen:ja Wat kan jij verder voor de clan doen:Actief zijn Welke GTA's heb je op de PCGta 3,vice city,san andreas,gta IV en de episodes. Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp):thomas104070 Welkom in de clan, Thomas1010]. Je mag nu spammen posten in onze Clan Talk (Klikkie) Bewerkt: 20 april 2010 door BanaanDaan
Shotyoudie Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Lid worden Naam (voornaam):Rick Leeftijd:15 Waarom wil je Ghost Legion joinen:Omdat ik multiplayer spelen met clan gewoon leuk vind. Kan jij eventueel filmen:Ja Wat kan jij verder voor de clan doen:Veel spelen, Actief zijn Welke GTA's heb je op de PCVice City, Gta SA, Gta IV Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp):Shotyoudi3
BoerBanaan Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Lid worden Naam (voornaam):Rick Leeftijd:15 Waarom wil je Ghost Legion joinen:Omdat ik multiplayer spelen met clan gewoon leuk vind. Kan jij eventueel filmen:Ja Wat kan jij verder voor de clan doen:Veel spelen, Actief zijn Welke GTA's heb je op de PCVice City, Gta SA, Gta IV Games for Windows Live id (niet verplicht want we doen ook sa-mp):Shotyoudi3 Welkom in de clan, Shotyoudie. Je mag nu spammen posten in onze Clan Talk (Klikkie)
D-Daniel Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Lid worden Naam (voornaam): Daniël Leeftijd: 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen: gwn om gezzelig mee te doen en te joinen in meetings en events :-) Kan jij eventueel filmen : waarschijnlijk wel jah Wat kan jij verder voor de clan doen: mee spelen helpen, filmen, meedoen met events en een goeie member zijn opsich kan ik allees wel voor jullie doen ;-) Welke GTA's heb je op de PC San andreas,vice city en binnekort ook IV Games for Windows Live id : heb ik nog niet maar zal wel aanmaken ;-) Uiteraard zal ik ook de Ghost Legion handtekening nemen ik zal t heel leuk vinden als ik mag joinen EDIT: was vergeten te zegge ik had al een account op gtaforum maar werkte ineens niet meer :O Bewerkt: 23 april 2010 door D-Daniel
Dr.Oppai Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Lid worden Naam (voornaam): Daniël Leeftijd: 13 Waarom wil je Ghost Legion joinen: gwn om gezzelig mee te doen en te joinen in meetings en events :-) Kan jij eventueel filmen : waarschijnlijk wel jah Wat kan jij verder voor de clan doen: mee spelen helpen, filmen, meedoen met events en een goeie member zijn opsich kan ik allees wel voor jullie doen ;-) Welke GTA's heb je op de PC San andreas,vice city en binnekort ook IV Games for Windows Live id : heb ik nog niet maar zal wel aanmaken ;-) Uiteraard zal ik ook de Ghost Legion handtekening nemen ik zal t heel leuk vinden als ik mag joinen EDIT: was vergeten te zegge ik had al een account op gtaforum maar werkte ineens niet meer :O die werkte niet meer?Lol die zal wel verbannen zijn heh, maar aangezien we daar niet naar kijken zetten we je in een proeffase omdat je nog niet genoeg posts hebt en je ook niet aan een aantal andere eisen voldoet. Welkom in de clan.
LSDesign Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Lid worden Naam (voornaam):LSDesign Leeftijd:12 (bijna 13) Waarom wil je Ghost Legion joinen: ik zoek al een tijdje een Nederlandse stuntserver en natuurlijk voor de gezelligheid Kan jij eventueel filmen:ja Wat kan jij verder voor de clan doen:Meespelen, helpen, ''reclame'' (graphics) maken voor meer leden Welke GTA's heb je op de PC: San Andreas, IV en Vice City Games for Windows Live id: heb ik wel maar ik speel alleen SA:MP Mijn naam op SA:MP is LStunter. Bewerkt: 27 april 2010 door LSDesign
BoerBanaan Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Lid worden Naam (voornaam):LSDesign Leeftijd:12 (bijna 13) Waarom wil je Ghost Legion joinen: ik zoek al een tijdje een Nederlandse stuntserver en natuurlijk voor de gezelligheid Kan jij eventueel filmen:ja Wat kan jij verder voor de clan doen:Meespelen, helpen, ''reclame'' (graphics) maken voor meer leden Welke GTA's heb je op de PC: San Andreas, IV en Vice City Games for Windows Live id: heb ik wel maar ik speel alleen SA:MP Mijn naam op SA:MP is LStunter. Wij hebben niet echt een stuntserver, maar we stunten meer op de orginele map. Maar je bent welkom in de clan (je zit overigens wel in een proefperiode omdat je nog geen 100 posts hebt) Edit: Je voornaam is LSDesign? Bewerkt: 27 april 2010 door BanaanDaan
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Ik kan filmen als het van jullie mag. Bewerkt: 28 april 2010 door Alexxxxxxxxxx
AeroCool (gast) Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Ik kan wel filmen als je dat wilt. hoeft niet dat doen daan en ik maar praat veder in talk topic
Casss Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Waar is dat? http://www.gtaforum.nl/topic/108916-ghost-legion-clan-talk/
Recommended Posts