grandtheftauto... Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik heb hier mijn eigen banner van San Andreas samen met Manga in elkaar gemaakt. Die Manga zou een soort van engel moeten voorstellen. Hier is die dan: RATE! 1 tot 10 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Slechte Combinatie. Het horizontaal inkorten van het GTA SA plaatje is al lelijk gebeurt. Dan het zwart wit van de achtergrond vind ik het geheel al redelijk verpesten. Daar dan gewoon een Mangameisje instoppen met een soort van aura er omheen. Zij is trouwens NIET ingekort. Wat dan al totaal niet past. Nee past totaal niet bij de rest. En wat doet die ene bliksemschicht daar. Als je CJ etc. Gewoon had afgesneden of had verkleind tot de goede maten. Was hij al een stuk beter geweest. Als je het manga meisje eruit had gelaten en die met een ander GTA personage had vervangen was hij ook al beter geweest. En meer of minder bliksemschichten is veel mooier dan alleen maar 1. 2/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.