Jump to content

The ballad of gay tony


Flokkert

Recommended Posts

Zoals al is gezegd komt de Extra Content (voorlopig) niet naar de Playstation 3. Er zijn tevens wel aanwijzingen gevonden voor een eventuele PC versie van de Episodes. Rockstar Games heeft niet zo'n hele omzet gedraait met The Ballad of Gay Tony en The Lost and Damned, wie weet zullen we in de toekomst daardoor een PS3 versie kunnen verwachten. Rockstar heeft (momenteel) nog niets bevestigd dus raad ik je aan om je op andere games te richten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel niet, het is mogelijk dat deze nog verschijnt in de toekomst, maar daar is geen zekerheid over en niks bekend :) .

ik heb zo'n knakker van rockstar games in mijn friends list en die heeft bevestigd dat the episodes of liberty city niet op de playstation 3 of pc word uitgebracht..

ze zijn namelijk alweer hard bezig voor gta 5 het eerste tipje van de sluier dat ie heeft verteld is dat er weer jets in gta5 komen..

groet

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel niet, het is mogelijk dat deze nog verschijnt in de toekomst, maar daar is geen zekerheid over en niks bekend :) .

ik heb zo'n knakker van rockstar games in mijn friends list en die heeft bevestigd dat the episodes of liberty city niet op de playstation 3 of pc word uitgebracht..

ze zijn namelijk alweer hard bezig voor gta 5 het eerste tipje van de sluier dat ie heeft verteld is dat er weer jets in gta5 komen..

groet

Maar denk je dat als ik nu bij Sam Houser ga aanbellen en ik vraag '' Hallo komen de Episodes naar de PS3/PC ?''

Wat denk je dat hij gaat zeggen.... '' JAAAAAA!! Ze komen volgende maand naar de PS3/PC'' Natuurlijk gaat hij dat niet zeggen :bonk: Dan is de verrassing er af.... snap je.....

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel niet, het is mogelijk dat deze nog verschijnt in de toekomst, maar daar is geen zekerheid over en niks bekend :) .

ik heb zo'n knakker van rockstar games in mijn friends list en die heeft bevestigd dat the episodes of liberty city niet op de playstation 3 of pc word uitgebracht..

ze zijn namelijk alweer hard bezig voor gta 5 het eerste tipje van de sluier dat ie heeft verteld is dat er weer jets in gta5 komen..

groet

Ze zijn niet bezig met GTA 5, ze zijn bezig met een volgende GTA. GTA 5 komt pas als er een nieuwe engine is gebouwd. En dat duurt nog wel zo'n twee/drie GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik ook internet nodig voor TBoGT op de Xbox 360?

Dat ligt eraan, als je de Multiplayer versie wilt spelen heb je Xbox Live nodig en zo ook internet. Je kunt het Episodes from Liberty City pakket in de winkels kopen waarin de 2 Episodes zitten met een aantal extra's. Als je de 2 Episodes 'apart' wilt downloaden (kopen) moet je dat via Xbox Live Marketplace doen, daar heb je dus uiteraard internet voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik wil niet multi player spelen, dus ik kan geweeon TBoGT kopen en gaan spelen?

Als je het pakket koopt wel ja, dan kun je zonder problemen de Singeplayer spelen. Maar als je de 2 Episodes wilt downloaden heb je (zoals ik al zei) internet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...