Scarface92 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Is lezen erg moeilijk? Als je het pakket koopt wel ja, dan kun je zonder problemen de Singeplayer spelen. Maar als je de 2 Episodes wilt downloaden heb je (zoals ik al zei) internet nodig. Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Is lezen erg moeilijk? Als je het pakket koopt wel ja, dan kun je zonder problemen de Singeplayer spelen. Maar als je de 2 Episodes wilt downloaden heb je (zoals ik al zei) internet nodig. Ja:P - Dit is mijn laatste vraag! Dus ik koop gwn een Xbox 360 met epsodise from liberty city? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Wat jij koopt is natuurlijk geheel jou eigen keuze. Maar inderdaad, Episodes from Liberty City kun je in de winkels kopen voor zo'n 30 euro. Als je liever de Playstation 3 versie wilt moet je helaas nog even wachten tot maart. Reageren
Doesthematter Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Koop het gewoon voor op de PC als je geen 360 of PS3 heb, je gaat toch geen console voor 2 download contentjes aanschaffen. Dat is zonde van het geld man. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Als je erg veel haast hebt om Episodes From liberty city te spelen moet je voor de Xbox360 gaan. Als je graag wilt kijken wat voor console jou beter ligt moet je meer info erover zoeken. Wat voor spellen heeft elke console etc. Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Moet ik deze hebben? Xbox 360 Ballad of gay tony Bewerkt: 30 januari 2010 door folkerthoog Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Ja, Maar als die spellen die je bij de xbox360 krijgt je niet interesseren dan kan je beter een losse Xbox halen zonder spellen dan ben je denk ik goedkoper uit. Reageren
prosebaso Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Episodes from Liberty City komt naar de Ps3 EN PC! Datum = 30 Maart 2010. Staat op de voorpagina van de site Bewerkt: 30 januari 2010 door prosebaso Reageren
freestyla Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Episodes from Liberty City komt naar de Ps3 EN PC! Datum = 30 Maart 2010. Staat op de voorpagina van de site april zal dus wel een rockstar maand worden eerst eindelijk Episodes from Liberty City op mijne ps3 en dan red dead redemption wa ik denk dat dat wel is de game vant jaar kan worden! Reageren
Faex Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Momenteel niet, het is mogelijk dat deze nog verschijnt in de toekomst, maar daar is geen zekerheid over en niks bekend . ik heb zo'n knakker van rockstar games in mijn friends list en die heeft bevestigd dat the episodes of liberty city niet op de playstation 3 of pc word uitgebracht.. ze zijn namelijk alweer hard bezig voor gta 5 het eerste tipje van de sluier dat ie heeft verteld is dat er weer jets in gta5 komen.. groet Hij of jij liegt gewoon... Het komt er toch aan. Reageren
Doesthematter Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Momenteel niet, het is mogelijk dat deze nog verschijnt in de toekomst, maar daar is geen zekerheid over en niks bekend . ik heb zo'n knakker van rockstar games in mijn friends list en die heeft bevestigd dat the episodes of liberty city niet op de playstation 3 of pc word uitgebracht.. ze zijn namelijk alweer hard bezig voor gta 5 het eerste tipje van de sluier dat ie heeft verteld is dat er weer jets in gta5 komen.. groet Hij of jij liegt gewoon... Het komt er toch aan. GTA 5 komt voorlopig nog niet, eerst krijg je in de volgende GTA next gen Vice City en de daar op volgende GTA krijg je San Andreas in next gen. Daarna krijg je weer GTA 5. Denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.