Jump to content

The ballad of gay tony


Flokkert

Recommended Posts

Is lezen erg moeilijk? :cab:

Als je het pakket koopt wel ja, dan kun je zonder problemen de Singeplayer spelen. Maar als je de 2 Episodes wilt downloaden heb je (zoals ik al zei) internet nodig.

Ja:P

-

Dit is mijn laatste vraag!

Dus ik koop gwn een Xbox 360 met epsodise from liberty city?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij koopt is natuurlijk geheel jou eigen keuze. Maar inderdaad, Episodes from Liberty City kun je in de winkels kopen voor zo'n 30 euro. Als je liever de Playstation 3 versie wilt moet je helaas nog even wachten tot maart. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je erg veel haast hebt om Episodes From liberty city te spelen moet je voor de Xbox360 gaan.

Als je graag wilt kijken wat voor console jou beter ligt moet je meer info erover zoeken.

Wat voor spellen heeft elke console etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Episodes from Liberty City komt naar de Ps3 EN PC! Datum = 30 Maart 2010. Staat op de voorpagina van de site :)

april zal dus wel een rockstar maand worden eerst eindelijk Episodes from Liberty City op mijne ps3 en dan red dead redemption wa ik denk dat dat wel is de game vant jaar kan worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel niet, het is mogelijk dat deze nog verschijnt in de toekomst, maar daar is geen zekerheid over en niks bekend :) .

ik heb zo'n knakker van rockstar games in mijn friends list en die heeft bevestigd dat the episodes of liberty city niet op de playstation 3 of pc word uitgebracht..

ze zijn namelijk alweer hard bezig voor gta 5 het eerste tipje van de sluier dat ie heeft verteld is dat er weer jets in gta5 komen..

groet

Hij of jij liegt gewoon...

Het komt er toch aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel niet, het is mogelijk dat deze nog verschijnt in de toekomst, maar daar is geen zekerheid over en niks bekend :) .

ik heb zo'n knakker van rockstar games in mijn friends list en die heeft bevestigd dat the episodes of liberty city niet op de playstation 3 of pc word uitgebracht..

ze zijn namelijk alweer hard bezig voor gta 5 het eerste tipje van de sluier dat ie heeft verteld is dat er weer jets in gta5 komen..

groet

Hij of jij liegt gewoon...

Het komt er toch aan.

GTA 5 komt voorlopig nog niet, eerst krijg je in de volgende GTA next gen Vice City en de daar op volgende GTA krijg je San Andreas in next gen. Daarna krijg je weer GTA 5. Denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...