Jump to content

Private Slots (multiplayer)

PrioX

Recommended Posts

Hallo Leden :)

[Xbox360]

Ik heb een klein vraagje..

Op TBoGT wil ik graag een eigen game aanmaken, alleen als ik dit doe:

Multiplayer >> Player Match >> Custom Match >> Free Mode.

Staat eronder Private Slots, ik weet wat het is maar hoeveel moet ik er pakken voor hem open te zetten.

Als ik 1 slot pak dan joint er niemand ??

Zou iemand me kunnen uitleggen hoeveel ik er moet pakken voor de game toch open te laten.

Alvast Bedank! CoMBo :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Delen op andere websites

Stel, je doet een mode met 4 slots. Als je private slots op max. zet, kan er niemand joinen, behalve mensen die jij invite.

Zet je de private slots op 3, kunnen er 2 random mensen joinen, en 1 iemand die jij invite. Als je helemaal geen private slots doet, kunnen er gewoon 3 random mensen joinen, snappie? :D

Delen op andere websites

Zou u het dan willen verplaatsen naar MP Fora ? :)

En Quick Match is dat je gelijk een radom game joint..

En Create Match is denk ik alleen op de PC,

Misschien had ik er bij moeten zetten dat het op een Xbox360 is :)

Delen op andere websites

Dat laat ik over aan mijn collega's. En dat het voor de Xbox360 was had ikzelf kunnen opmaken aangezien het voor TBoGT is, en die is (tot nu toe) alleen voor de Xdoos uitgebracht. Mijn fout. :bonk: Ik ging ervan uit dat de MP functies hetzelfde zouden zijn voor zowel de PC als de PS3 als de Xbox. :-(

Delen op andere websites

Op de PS3 kun je kiezen uit quick match en custom match, ik neem aan dat dat op de 360 ook zo is.

Als je kiest voor quick match, join je een willekeurige match, kies je voor custom, dan kun je zelf een match maken en de private slots instellen.

Als je echter de private slots op 0 laat, is de kans groot dat je alsnog een willekeurige game joint, vandaar dat je heb dan beter op 1 kan zetten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...