PrioX Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Hallo Leden [Xbox360] Ik heb een klein vraagje.. Op TBoGT wil ik graag een eigen game aanmaken, alleen als ik dit doe: Multiplayer >> Player Match >> Custom Match >> Free Mode. Staat eronder Private Slots, ik weet wat het is maar hoeveel moet ik er pakken voor hem open te zetten. Als ik 1 slot pak dan joint er niemand ?? Zou iemand me kunnen uitleggen hoeveel ik er moet pakken voor de game toch open te laten. Alvast Bedank! CoMBo Bewerkt: 23 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Stel, je doet een mode met 4 slots. Als je private slots op max. zet, kan er niemand joinen, behalve mensen die jij invite. Zet je de private slots op 3, kunnen er 2 random mensen joinen, en 1 iemand die jij invite. Als je helemaal geen private slots doet, kunnen er gewoon 3 random mensen joinen, snappie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Okee ik snap je.. bedankt !! Dus als ik een open game wil waar gewoon max. mensen kunnen joinen moet ik 1 slot pakken ? Bewerkt: 23 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Nee, dan doe je gewoon helemaal geen private slots. Als je 1 private slot pakt, blijft er namelijk 1 slot 'gereserveerd' voor iemand, die er alleen in kan komen als jij hem invite. Bewerkt: 23 januari 2010 door Sentasi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Maar als ik er geen pak dan joint hij gewoon een game die al bestaat, geen eigen dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Als je persé 'leader' wilt worden, dan pak je idd het beste 1 private slot ja, anders join je een willekeurige game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Okee nu snap ik het helemaal! Bedankt !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Multiplayer >> Player Match >> Custom Match >> Free Mode.Daar ga je al de fout in, volgens mij moet je geen Custom Match kiezen. Maar Create of Quick. Maar hoort dit niet in de MP fora thuis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Zou u het dan willen verplaatsen naar MP Fora ? En Quick Match is dat je gelijk een radom game joint.. En Create Match is denk ik alleen op de PC, Misschien had ik er bij moeten zetten dat het op een Xbox360 is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Dat laat ik over aan mijn collega's. En dat het voor de Xbox360 was had ikzelf kunnen opmaken aangezien het voor TBoGT is, en die is (tot nu toe) alleen voor de Xdoos uitgebracht. Mijn fout. Ik ging ervan uit dat de MP functies hetzelfde zouden zijn voor zowel de PC als de PS3 als de Xbox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Op de PS3 kun je kiezen uit quick match en custom match, ik neem aan dat dat op de 360 ook zo is. Als je kiest voor quick match, join je een willekeurige match, kies je voor custom, dan kun je zelf een match maken en de private slots instellen. Als je echter de private slots op 0 laat, is de kans groot dat je alsnog een willekeurige game joint, vandaar dat je heb dan beter op 1 kan zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Multiplayer >> Player Match >> Free Mode is de oplossing op je antwoord. Als je alleen een Free Mode wil starten waar anderen in kunnen joinen. Tevens topic verplaatst naar GTA IV Multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.