CorleoneCop Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 de titel zegt alles: GTA IV wil sinds gisteravond niet starten. Als ik Rockstar Games Social Club opstart, inlog en "Play" druk komt er voor een paar seconden GTAIVlauncher.exe en verdwijnt daarna. Hij heeft het de laatste 2 weken sinds ik hem heb prima gedaan, Ik had net "Story Complete" en ik kan nu dus niks. Hij geeft ook geen Main Menu behalve R.G.S.C browser. Ik heb echt hulp nodig, want anders heb ik mooi 29,99 kwijt aan een Non-functionerend spel. Alvast bedankt, CC. Reageren
Mevin Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Geen idee waar het aan kan liggen, maar voer het spel eens uit via GTAIVlauncher.exe als Administrator Reageren
CorleoneCop Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Geen idee waar het aan kan liggen, maar voer het spel eens uit via GTAIVlauncher.exe als Administrator Al geprobeerd, Helpt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.