need my speed Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Kan iemand een mod maken waar je vanaf het begin al gelijk gang wars kan voeren enzo, dat lijkt me een leuke mod. Alleen ik weet niet of dit hier goed staat en of dit niet een onzin topic is... Ik heb trouwens nergens een of ander topic gezien waar je een mod kan aanvragen dus... Reageren
RTS Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Er zijn nog geen modding tools uit, je zal dus moeten wachten. Waarom ga je het zelf niet leren? Reageren
need my speed Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Goede vraag: 1. Al zou ik het leren, ik mag het toch niet doen van m'n vader. 2. Ik weet amper hoe je een Mod download enzo. 3. Ik ben nog maar 10 en voor je het weet is de computer kapot. 4. Ik heb geen zin om een cursus 'modden' te nemen. Van daar dat ik het niet ga leren. Reageren
Jarno Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Hmm.... Ik zal kijken wat ik kan doen voor je. Het zou mogelijk kunnen zijn. Reageren
Ewoud Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 1. Al zou ik het leren, ik mag het toch niet doen van m'n vader. Strak aan het lijntje gehouden :huh: 2. Ik weet amper hoe je een Mod download enzo. Gewoon proberen. Maar maak altijd eerst back ups. 3. Ik ben nog maar 10 en voor je het weet is de computer kapot. Leren gaat met vallen en opstaan. 4. Ik heb geen zin om een cursus 'modden' te nemen. Luiheid!! :rolleyes: Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 :blink: exebay kunde uwe comentaar ni voor uzelf houde ???? Reageren
denracer Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 :blink: exebay kunde uwe comentaar ni voor uzelf houde ???? waar heb jij last van :blink: Ik weet anders wel een goeie mod iedereen weet die missie wel he dat je met een heli auto's kunt versjouwen maar dat kan niet zonder die missie dus kan iemand even modden dat je altijd met die hele auto's kunt tillen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.