NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Hallo, Ik heb gisteren Adobe Flash geïnstalleerd omdat het me toch wel leuk lijkt om te leren et cetera. Maar, als ik tekst wil invoegen freezed Adobe Flash waarna ik het af moet sluiten. Dit is mij nu dus al ruim 7 keer op rij gebeurt Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? //Zammy Reageren
Dieko Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Hallo, Ik heb gisteren Adobe Flash geïnstalleerd omdat het me toch wel leuk lijkt om te leren et cetera. Maar, als ik tekst wil invoegen freezed Adobe Flash waarna ik het af moet sluiten. Dit is mij nu dus al ruim 7 keer op rij gebeurt Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? //Zammy Installeer het opnieuw. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) En daar zit het probleem, ik heb de Master Collection geïnstalleerd dus kan ik niet elk programma afzonderlijk verwijderen geloof ik Opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem Bewerkt: 23 januari 2010 door Zamg0d1 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Het kan misschien liggen aan je fonts op je computer. Hoe meer fonts je erop hebt staan, hoe langer hij moet inladen. Als er een corrupt font tussen zit kan hij ook al moeilijk doen. Hoeveel fonts heb je op je computer staan? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Het kan misschien liggen aan je fonts op je computer. Hoe meer fonts je erop hebt staan, hoe langer hij moet inladen. Als er een corrupt font tussen zit kan hij ook al moeilijk doen. Hoeveel fonts heb je op je computer staan? Een kleine 45.000. Maar geen corrupt font gebruikte ik, ik gebruikte het standaard 'Calibri'-font, hierbij freezed Flash, bij Arial ook Reageren
Think Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Je moet een font-manager gebruiken om de fonts die je niet gebruikt uit te schakelen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 `Nou, het nadeel is dus, er zijn altijd wel fonts die ik gebruik, zo gebruik ik niet echt 'vaste fonts', maar gewoon eentje die ik mooi vind Reageren
Think Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Met de font-manager maak je een soort van catalogus. Het duurt niet lang om een categorie aan en uit te zetten + het is veel handiger een font te zoeken in een bepaalde categorie. ipv van 45.000 fonts te doorzoeken hoef je dan nog 'maar' 1000 fonts te doorzoeken. PC en programma's zullen sneller geopend worden omdat ze dan niet alle fonts moeten laden. Bewerkt: 23 januari 2010 door Think Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Oh okee, dan zal ik eens kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.