Jump to content

gta san andreas mods doen niks

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gta sanandres en ik heb sami igmtool en ggmm al geprobeert maar steedt als ik een mod plaats dan is er noch steedt niks gebeurt in het spel en oo ja als ik hem downgrad dan komt er niet versie 1.0 testaan maar niks.niks

ik heb versie 2.0

ik hoob dat jullie er snel iets op weten

gr daan schreurs

Geplaatst:

Het komt wel eens voor dat men de verkeerde San Andreas installatie aanpassen (of de verkeerde proberen) of dat ze het originele bestand vervangen met de backup..

Geplaatst:

ik heb gta sanandres en ik heb sami igmtool en ggmm al geprobeert maar steedt als ik een mod plaats dan is er noch steedt niks gebeurt in het spel en oo ja als ik hem downgrad dan komt er niet versie 1.0 testaan maar niks.niks

ik heb versie 2.0

gr daan schreurs

ik heb hem gewoon bij mediamarkt gekocht hoor

Geplaatst:

ik heb versie 2.0

gr daan schreurs

Om welke mod gaat het? Het is (bijna) ongeloofwaardig dat een mod SAMI, IMGTOOL én GGMM vereist.

Geplaatst:

ik heb versie 2.0

gr daan schreurs

Om welke mod gaat het? Het is (bijna) ongeloofwaardig dat een mod SAMI, IMGTOOL én GGMM vereist.

nouuuu ja auto mods en vliegtuig mods ik heb een filmpje op youtube geplaatst kijk maar ik zet de link in de volgende bericht

• 2 weken later...
Geplaatst:

Handig, zo'n video'tje met eigen commentaar :puh:. In ieder geval, je laat alleen die mod met GTAGarage Mod Manager zien, maar niet hoe je het installeert. Dus als je nou opneemt hoe je de mod installeert met IMG Tool kunnen we je helpen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Dus als je nou opneemt hoe je de mod installeert met IMG Tool kunnen we je helpen.

hier is de link van dat gene

• 4 weken later...
Geplaatst:

Dus als je nou opneemt hoe je de mod installeert met IMG Tool kunnen we je helpen.

Met IMG Tool, als je SAMI gebruikt heb je meer kans op crashes als je een modificatie installeert.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

ik heb een originele gta san en ik heb v2.0 maar ik weet niet welke mod installer ik moet hebben want ik heb heber al een gebrobeert van v2.0 maar die doet het niet dan zegt hij dat er een foet in zit

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

gr roytje

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een originele gta san en ik heb v2.0 maar ik weet niet welke mod installer ik moet hebben want ik heb heber al een gebrobeert van v2.0 maar die doet het niet dan zegt hij dat er een foet in zit

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

gr roytje

Iedereen denkt dat SAMI het beste/handigste is om mods te installeren, maar het geeft wel vaker crashes... Daarom kan je het beste IMG-Tool gebruiken. Ik lees dat je V2.0 hebt, hiermee kan je niet modden ( geeft foutmelding ). Je kan pas modden als je V1.0 hebt, dat doe je door je SA versie te downgraden.

Je moet als eerste je GTA SA versie downgraden naar V1.0, daarna kan je modden. Hier heb je een handige tutorial hoe je mods kan installeren met IMG-Tool.

Bewerkt: door GekkieJ01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...