Jump to content

[Team Request] Een unieke RP!


goudewup

Recommended Posts

Nieuw soort RP

Hallo allemaal, ik heb het idee om een geheel nieuwe RP te maken.

Het doel van deze server word om niet de zoveelste gangster of mafia RP te worden, en ik heb daarvoor al flink wat ideeën.

Het exacte idee hou ik nog even geheim, maar het principe is "Er is veel meer te doen in het leven dan bij een gang of mafia lid zijn, dus waarom daar geen RP van maken?"

En het was je misschien al duidelijk dat ik voor deze server dus een team zoek.

Wat we nodig hebben:

Vooral scripters, maar uiteraard zijn testers ook belangrijk...

In een latere fase hebben we pas admins/moderators nodig, dus ga hier a.u.b. niet om vragen.

Scripters[3/3]Jcz1mSsc.png

Testers[7/7] Jcz1mSsc.png

Wat kan ik zelf

Voordat jullie gaan zeggen dat een RP maken veel te hoog gegrepen is dit wel eerst even bekijken hé? :puh:

Als je scripters zou indelen in beginners, gevorderden en experts dan zou ik ongeveer op 3kwart van gevorderden zitten (dus bijna expert)

Ik kan veel dingen die moet kunnen om een RP te maken, zoals: Met files communiceren(ik gebruik dini), multi param commando's maken, Textdraws maken en uiteraard alle basis dingen (cars spawnen, pickups maken, teleporten etc.)

Wat heb ik al:

Om te bewijzen dat het bovenstaande niet allemaal verzonnen is:

Ik heb nu een begin van het script met de volgende functies.

  • Accounts
  • Factions
  • Faction auto's
  • Faction HQ's
  • Login Scherm
  • Businesses
  • Admin systeem (mist nog functies, maar is vrij makkelijk te maken)

De factions kunnen helemaal veranderd worden via tekstbestanden.

Wat moet je kunnen om te helpen:

Mensen die net hun eerste server hebben gemaakt, tja.. daar hebben we natuurlijk niet zo veel aan.

Je moet wel een wat gevorderde scripter zijn, en je moet minstens deze dingen kunnen:

  • Communiceren met files
  • Multi param commando's maken
  • Textdraws maken
  • Basis dingen (array's onder de knie hebben, format begrijpen, for loops maken)

Meer over het idee:

Het echte idee hou ik nog even geheim, dat krijgen de team-leden uiteraard te horen als ze lid worden.

Maar ik kan jullie wel al vertellen dat het zich vooral in San-Fierro af zal spelen, en dat er flink wat unieke functies in komen.Ik verwacht dan ook dat dit zeker een groot succes word, omdat de "markt" niet al helemaal vol is van servers zoals deze.

Er zullen uiteraard wel dingen komen die je in andere RP's ook ziet, zoals factions, businesses, en dat je voor het eerst spawn bij een treinstation :clown:

Hoe houden we contact:

Het contact zal voornamelijk (of zelfs helemaal) via MSN gaan, MSN hebben is dan ook een vereiste om mee te kunnen doen.

Updates van het script worden naar elkaar verstuurd via http://pawn.pastebin.com/.

Mee helpen?

Lijkt het jou leuk om hieraan mee te doen? En voldoe je aan alle voorwaarden?

Stuur mij dan een persoonlijk bericht met als titel "Meehelpen met RP"

en met daarin het onderstaande formulier:

[b]Naam:[/b] Je Naam
[b]Functie[/b] Scripter/Tester
[b]MSN:[/b] Stuur via PB

>>> Door Sandra: Wissel msn-adressen via PB uit, dit ter voorkoming van spambots<<<

Er staat ook: stuur mij dan een persoonlijk bericht ;)

En voor scripters komt daar nog bij:

[b]Voorbeeld:[b] Een link naar een zelfgemaakt script met daarin minstens: file communicatie, 1 of meer textdraws, en een multi param command

Ik zal je een PM terug sturen met daarin of je aangenomen bent of niet, en zoja met het idee uitgelegd, en de e-mail adressen van alle andere teamleden

(Je e-mail adres word dus doorgegeven aan de rest van het team!)

Bewerkt: door goudewup
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • goudewup

    16

  • Crusher!!

    7

  • GTAguillaume

    7

  • TEH_GTA_COLLECTOR

    4

Leuk idee, maar ik raad je aan je scripts enkel via MSN uit te wisselen. Pastebin is namelijk openbaar voor iedereen. Upload jij een script daarop, kan Piet die uit Japan komt dat ook zien en geeft het dan weer aan zijn vriend Jan in Lutjebroek. Wees altijd zuinig en voorzichtig op je scripts, upload het nooit ergens waar enig ander persoon bij kan.

Succes ermee :)

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: Robin van Dijk.

Functie Indien mogenlijk, een mapper :D. Als je m'n werk wil zien, neem dan contact op.

MSN: Ik heb geen MSN. Wel Xfire/Steam/Skype. Die geef ik gewoon hier omdat er toch niet op gespamt kan worden: Steam en Xfire: 112lolzz Skype: Toxicwaste6. Als MSN ECHT nodig is, PB me dan, want ik haat MSN :S

(Ik script ook)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou, bij die accounts voor mysql gaan, kan je leuk gebruiken op de website..

als je daar hulp bij nodig hebt PM maar even..

weetniet of je al auto licentie systeem hebt, maar dat heb ik nog wel liggen, is uitgebreid getest. en geen bugs!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ik de accounts in MYSQL ga doen...

Niet omdat ik het niet kan, maar ik dini veel handiger vind.

En trouwens, met php kan je ook bestanden uitlezen, dus online-scores zouden evengoed nog kunnen ;)

En over dat licentie systeem, dat is (als je het mij vraagt) ook niet heel moeilijk..

alleen een beetje typwerk om de id's van alle boten, vliegtuigen en helicopters neer te zetten :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ik de accounts in MYSQL ga doen...

Niet omdat ik het niet kan, maar ik dini veel handiger vind.

En trouwens, met php kan je ook bestanden uitlezen, dus online-scores zouden evengoed nog kunnen ;)

En over dat licentie systeem, dat is (als je het mij vraagt) ook niet heel moeilijk..

alleen een beetje typwerk om de id's van alle boten, vliegtuigen en helicopters neer te zetten :bonk:

Ja, vind jij.

MySQL is veel handiger, sneller, en beter dan dini of ffile.

Je kan zo bijvoorbeeld makkelijk een Control-Panel maken, of live stats, of een live map

Dit heb ik op mijn grote RPG server:

Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)

W8 ff moet scripten even aanpassen

Ik ben eigenaar en script van een grote RPG server genaamd 'Future-RPG', ik mag geen reclame maken maar als je er .com achter zet komt je al aardig in de buurt.

Rond feb. 2009 waren wij een paar maanden lang de grootste en drukste Nederlandse server.

Ik heb in totaal 2 grote scripts gemaakt van ongeveer per stuk 15.000 regels, en nog 50 andere scriptjes tussen de 100 en 4000 regels.

Ik ben professional in Pawno (SA:MP script taal) en MySQL en beter dan professional kan je niet zijn :)

Ik kan misschien kleine dingetjes doen bijvoorbeeld code optimalisatie (om het allemaal sneller en beter te maken), en ik kan eventueel ook alles naar MySQL overzetten.

Als het kan, wil mee doen op de voorwaarden dat mijn naam ook in de credits staat.

Oohjah en nog iets, hoe weten wij dat je op het laatste moment er niet met het script vandoor gaat of gaat verkopen?

Bewerkt: door D-V-D-K
Link to comment
Delen op andere websites

iedereen van het team zal het script hebben, dus zelfs al ga ik er mee vandoor dan heb ik niet meer die unieke RP waar het om ging. ;)

Zow ik niet aan beginnen... als je het [XTC]Thehunter - [sU]Fallout verhaal kent weetje waarom Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

nope, in een rp hoeft niet zo gek veel gemapt te worden, en dat wat gemapt moet worden kan ik zelf wel ;)

Maar toch bedankt.

Denk hier eens over na: Een RP op een heel nieuw eiland. Moet je me daar toch even goed voor kunnen mappen, maar wat heb je dan een originele server. Dat zou je moeten doen. Want dat is toch wel even wat anders dan een normale RolePlay, dus zal dit echt uniek zijn :sigaar:

En het [XTC]Thehunter - [sU]Fallout verhaal ken ik niet, iemand een linkie? :D

Zul je ze voor moeten kennen. Ik weet niet of er over het incident gepraat mag worden? Maar het komt erop neer dat Fallout en TheHunter de makers waren van het oude Stunt Universe. Zij deden samen met de scripts, tot TheHunter en Fallout een of ander conflict over eigendommen kregen en het script dus in iedereens handen terecht kwam. Zit veel meer achter, en dit is een onduidelijke manier om uit te leggen, maar om toch een idee te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...