TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 nope, in een rp hoeft niet zo gek veel gemapt te worden, en dat wat gemapt moet worden kan ik zelf wel Maar toch bedankt. Denk hier eens over na: Een RP op een heel nieuw eiland. Moet je me daar toch even goed voor kunnen mappen, maar wat heb je dan een originele server. Dat zou je moeten doen. Want dat is toch wel even wat anders dan een normale RolePlay, dus zal dit echt uniek zijn En het [XTC]Thehunter - [sU]Fallout verhaal ken ik niet, iemand een linkie? Zul je ze voor moeten kennen. Ik weet niet of er over het incident gepraat mag worden? Maar het komt erop neer dat Fallout en TheHunter de makers waren van het oude Stunt Universe. Zij deden samen met de scripts, tot TheHunter en Fallout een of ander conflict over eigendommen kregen en het script dus in iedereens handen terecht kwam. Zit veel meer achter, en dit is een onduidelijke manier om uit te leggen, maar om toch een idee te krijgen. En ik kan dus goed mappen :3 Als je mn werk wil zien, laat t weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Het exacte idee hou ik nog even geheim, maar het principe is "Er is veel meer te doen in het leven dan bij een gang of mafia lid zijn, dus waarom daar geen RP van maken?" Elke RP-server heeft toch dat principe? In de meeste RP's kan je eten/dingen kopen/rijden/vliegen/lopen/inbreken/overvallen/etc... Ik begrijp niet wat er nog aan zou mankeren? En als je heel wat details/scripts/commands/etc... wilt toevoegen: daarvoor heb je echt goede scripters nodig die erg veel scipten, maar ik denk dat je niemand/erg weinig mensen zult vinden die dat gratis zouden willen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Hoe raad jij het dan aan om te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 Ik zou al op de eerste plaats geen RP server maken omdat je bijna nieks anders ziet dan RP servers , en ookal is jouw server 1 van de beste RP-servers, steeds zullen (nieuwe) spelers denken van "prr weer een RolePlay server" als ze je server zien. Maar het enigste wat ik weet van je server is dat het een RP server is en dat je een team nodig hebt, dus er kunnen dingen zijn waarvan ik nog nieks weet en dat kan weer de ganse zaak veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 nope, in een rp hoeft niet zo gek veel gemapt te worden, en dat wat gemapt moet worden kan ik zelf wel Maar toch bedankt. Denk hier eens over na: Een RP op een heel nieuw eiland. Moet je me daar toch even goed voor kunnen mappen, maar wat heb je dan een originele server. Dat zou je moeten doen. Want dat is toch wel even wat anders dan een normale RolePlay, dus zal dit echt uniek zijn En het [XTC]Thehunter - [sU]Fallout verhaal ken ik niet, iemand een linkie? Zul je ze voor moeten kennen. Ik weet niet of er over het incident gepraat mag worden? Maar het komt erop neer dat Fallout en TheHunter de makers waren van het oude Stunt Universe. Zij deden samen met de scripts, tot TheHunter en Fallout een of ander conflict over eigendommen kregen en het script dus in iedereens handen terecht kwam. Zit veel meer achter, en dit is een onduidelijke manier om uit te leggen, maar om toch een idee te krijgen. Inderdaad, ik was vroeger nog admin geweest op Stunt Universe, Net zoals Yeatric, Saving Don_John enzovoort.. Jammer dat de server uit elkaar is gegaan, die gasten waren echt top mappers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 *Gratis mapper hier* Ik vraag alleen een beetje waardering voor m'n werk xP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 Ik had al gezegd dat we geen mappers nodig hebben, ga hier dan A.U.B. ook niet over doorzeuren. Danku Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 Ik had al gezegd dat we geen mappers nodig hebben, ga hier dan A.U.B. ook niet over doorzeuren. Danku Dat bedoelde ik nu eigelijk met: daarvoor heb je echt goede scripters nodig die erg veel scipten, maar ik denk dat je niemand/erg weinig mensen zult vinden die dat gratis zouden willen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Een goed script team, vindje hier niet..., de meeste hier zijn beginners, die hoog uit 3maandjes pawn scripting kunnen., Bewerkt: 28 januari 2010 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 Hé, jammer dat jij iets beters te doen hebt Ik ga deze request als ik tijd heb ook plaatsen op t SA:MP forum, dus misschien heb ik daar dan meer geluk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 Hé, jammer dat jij iets beters te doen hebt Ik ga deze request als ik tijd heb ook plaatsen op t SA:MP forum, dus misschien heb ik daar dan meer geluk... Op het SA:MP forum willen ze altijd geld voor (als je het over goede scripters hebt). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 Dat had ik ook net ontdekt ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-V-D-K Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 Hé, jammer dat jij iets beters te doen hebt Ik ga deze request als ik tijd heb ook plaatsen op t SA:MP forum, dus misschien heb ik daar dan meer geluk... Op het SA:MP forum willen ze altijd geld voor (als je het over goede scripters hebt). Nee dat heb je verkeerd, hun willen geen geld, hun willen dat jij voor de scripters gaat betalen, omdat het voor tijd en moeite met zich mee brengt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 dat heb je verkeerd, hun willen geen geld, hun willen dat jij voor de scripters gaat betalen, omdat het voor tijd en moeite met zich mee brengt. Nu snap ik nieks meer van, je zegt dat ze geen geld willen maar dat ze willen dat jij ervoor gaat betalen. O_o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 Ha (gelukkig!) had je toch ongelijk! We zijn nu toch echt met 3 scripters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.