Crusher!! Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Ha (gelukkig!) had je toch ongelijk! We zijn nu toch echt met 3 scripters en wie zijn de gelukkigen? Reageren
goudewup Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Remcconen en Kayle Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Remcconen en Kayle dat zijn er 2, of reken jij jezelf erbij? Bewerkt: 3 februari 2010 door Crusher!! Reageren
robbie21496 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Naam: Robin Steffers Functie Tester MSN: PB me, dan geef ik je Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) Naam: Jordy Functie Tester MSN: PB Reden: ik wil wel es kijken wat jullie er van maken! Bewerkt: 19 augustus 2021 door Crusher!! Reageren
goudewup Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 eh... dan moet je wel PBen (A) Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Ik ben ook wel eens benieuwt wat je ervan wilt maken. :b Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 ik heb je PB gestuurd, hoor ^^, zal nog wel een x doen Reageren
goudewup Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) UPDATE Het is al weer een tijdje geleden dat dit topic op de eerste pagina stond, maar sindsdien hebben wij niet stilgezeten! Ik zal jullie nu ook wat meer vertellen over het idee. Wij zijn hard aan scripten geslagen, en we zijn nu dus ook al aardig op weg naar de public-release. We hebben naast de dingen in de beginpost nu ook: Factions (afgemaakt) Turf (Scripten klaar, nu nog zones maken) Admin systeem (Zo goed als klaar) Telefoon systeem (Work in progress) PayDay (moeten nog wat kleine dingetjes aan gedaan worden) Speedo+Fuel (Ook nog wat kleine dingetjes) Straatrace systeem (Work in progress) Een custom vliegdekschip dat is aangemeerd naast onze custom legerbasis Zo, zo op een lijstje lijkt het misschien niet zo heel veel, maar ons script telt ondertussen meer dan 1000 regels, en het begin dat ik alleen had gemaakt was niet eens 500... Oh wacht, nu heb ik alsnog niks over het idee verteld. Nouja volgende keer dan maar Bewerkt: 27 februari 2010 door goudewup Reageren
KJF Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Moeten de testers ook ervaring hebben? Ik heb namelijk een eigen server, maar nog niet zoveel script ervaring, ik wil best testen, tenzij dat niet kan. Toch maar even ingevuld... Naam: KJF Functie Tester MSN: Stuur via PB Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Factions (afgemaakt) Turf (Scripten klaar, nu nog zones maken) Admin systeem (Zo goed als klaar) Telefoon systeem (Work in progress) PayDay (moeten nog wat kleine dingetjes aan gedaan worden) Speedo+Fuel (Ook nog wat kleine dingetjes) Straatrace systeem (Work in progress) De meeste RP servers hebben dat toch al? Reageren
goudewup Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 De basis word ook wel ongeveer hetzelfde, maar het onderwerp word heel anders incl. functies om dat te ondersteunen... Want wat je ook doet in het echte leven, je hebt (bijna) altijd wel een telefoon en je krijgt ook (bijna) altijd uitbetaald... Reageren
DaGforce Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Naam: Glenn / Gforce Functie GameMode Tester! MSN: Stuur maar PB, Dan stuur ik mn MSN Terug Reageren
goudewup Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Er staat in de begin post toch echt alles PM'en... Maar dat hoef je ook niet meer te doen want de laatste plaats is zojuist ingenomen. Sorry voor iedereen die nog wou testen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.