Warrior Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Heey ik was net MW2 aan het spelen. En tijden het laden van een level bleef hij hangen. Dus ik zette mijn ps3 uit en wou hem weer opstarten. En het lampje word groen en hij begint met opstarten en op een word het groene lampje heel even geel en dan rood. en dan blijft het rode lapmje knipperen. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd maar er gebeurt steeds hetzelfde. ik had hem wel vanochten geupdate naar 3.15 en ik heb een 60Gb versie. dus ik weet niet of het hier aan zou kunnen liggen weet iemand er miss iets meer van??? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Console is oververhit geweest, daardoor is de zooi nu kapot. Komt vaker voor bij 60 gb editie. Sony bellen en zij lossen het voor je op. Reageren
Warrior Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 ja maar ik heb hem al jaren en ik had nog maar 1 potje gespeeld....hoe kan die dan al overhit raken? Reageren
arjan123nl Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Door dat het een 60 GB versie is. Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Bekend fenomeen bij de 60GB PS3 waar een grote failure-rate aanwezig is dan bij de overige PS3-varianten. Als ik je verhaal zo lees vrees ik dat het einde verhaal is voor je ps3. Wat je nog zou kunnen proberen is je PS3 los koppelen en voorzichtig proberen het verzamelde stof er uit te blazen (of zuigen al kan dat gevaalijker zijn). En hierna even wachten, hem weer aan sluiten en kijken of hij weer werkt. Succes! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 je kan je ps3 ook laten reparen bij een conseleshop of zo bijv. als HJ daar heb ik hem laten repareren (heb ook de 60GB, ook hetzelfde probleem) alleen heb weer hetzelfde probleem maar wordt vervangen onder garantie van 3mnd prijs 75. maar ik heb hiervoor gekozen omdat het ding al open is geweest. Reageren
TZG Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Console is oververhit geweest, daardoor is de zooi nu kapot. Komt vaker voor bij 60 gb editie. Sony bellen en zij lossen het voor je op. kort maar krachtig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.