Jump to content

De beste settings


CorleoneCop

Recommended Posts

Hey fellas,

Na het repareren van mijn gta4 probleem ben ik nu op zoek naar de beste en mooiste manier om GTA 4 te spelen. Nu vraag ik jullie hulp: Hoe moet ik de settings zetten om GTA 4 mooi ( Niet op de 800 x 600 resolutie ) en ook "lagg-loos" en snel kan laten lopen.

Dit zijn mijn systeem eigenschappen:

Windows editie:

Windows Vista Home Premium Service Pack 2

Systeem:

Acer Aspire 5738 ( Notebook )

Processor:

Intel Core 2 duo CPU T6400 @2.00GHz 2,00GHz

Memory ( RAM ): 4,00 GB

Systeem Type:

32-bit Operating system.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen en alvast bedankt,

CorleoneCop

Link to comment
Delen op andere websites

Aanvulling: Dan is het overigens niet lagg-loos, maar dat komt gewoon omdat je systeem verre van geschikt is voor GTA IV.

Ik heb Flitskikker infotool gebruikt, en inderdaad, voor de minimale settings heb ik een betere videokaart nodig, wat voor meerdere games nodig is. Dit is best k*t, want ik weet dat een nieuwe videokaart veel kost ( Inbouwen en Kopen ) en een veel moeite is om het dus te installeren. Nu is de vraag: Weet iemand hier meer over, aangezien ik er wel geld voor over heb om mijn pc voor de tegenwoordige games echt wel "Op te voeren". Maar de hoofdvraag: Kan je überhaupt een Nieuwe videokaart in laten bouwen in een Notebook?

edit: Op sommige momenten doet ie het gewoon goed, maar weer een tijdje later weer slecht en daarna weer prima etc.

Bewerkt: door CorleoneCop
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...