GTAgangsta Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over het geluid in GTA IV. Want als Niko praat via z'n mobiel hoor ik geen stem. Als Niko met iemand in een auto zit, hoor ik ook geen stemmen. Bovendien zijn de introfilmpjes van de missies nogal zacht vergeleken met het in-game geluid. De rest van de geluiden zijn wel goed. Hoort dit zo of niet? Ik weet dat niet echt zeker, daarom heb ik het maar niet bij Technische problemen neergezet. EDIT: Problem solved. Gewoon drivers installeren :') Bewerkt: 25 januari 2010 door GTAgangsta Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Kijk eens in het pauzemenu onder het kopje Audio, daar kan je het volume van de stemmen aanpassen. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik heb dit ook gehad. Staat je geluid op je computer zo zodat bv. je echt hoort dat er een ontploffing achter je gebeurt? Zo ja, zet deze optie uit en dan werkt het weer. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik heb dit ook gehad. Staat je geluid op je computer zo zodat bv. je echt hoort dat er een ontploffing achter je gebeurt? Zo ja, zet deze optie uit en dan werkt het weer. hoe schakel je dat dan uit? Reageren
RDRLOVER Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 ik heb gisteren hem op de pc gekocht enne ik had dit ook , ik had gewoon audio harder gezet en toen dee die het// Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 ik heb gisteren hem op de pc gekocht enne ik had dit ook , ik had gewoon audio harder gezet en toen dee die het// Dit werkt toch niet bij mij. En ik heb het geluid in de Options van GTA ook vol open staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.