Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Hee mensen, kent iemand die code dat je de pagina kan veranderen zegmaar? Dat je zo'n code in je adresbalk plaatst en dat je dan de woorden kan aanpassen in precies hetzelfde lettertype. Ik heb het weleens gelezen op dit forum maar ik kan het niet terugvinden omdat ik niet weet waarop ik moet zoeken. Mijn dank is groot. Reageren
Kloep Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Een code in je adresbalk? Ik snap niet goed wat je bedoelt... Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Een code in je adresbalk? Ik snap niet goed wat je bedoelt... Ja het is een beetje lastig uit te leggen. Maar je plakt dan zo'n lange code in je adresbalk, dan druk je op enter en dan kom je opdezelfde site uit maar dan kun je woorden veranderen. Kheb het even nodig om een paar dingen te veranderen in mijn cijferlijst.. Het is niet zo dat je dan die site zo veranderd dat ie in het echt ook veranderd, want zodra je het wegklikt is het precies zoals het was. Bewerkt: 23 januari 2010 door Nick_Kerkwijk Reageren
vice Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Even op youtube gezocht (daar vind ik die het snelste ) javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0 Plakken ina dresbalk > Enter > Aanpassen maar . Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Even op youtube gezocht (daar vind ik die het snelste ) javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0 Plakken ina dresbalk > Enter > Aanpassen maar . JA, dankjewel man! Mag gelocked worden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 1. Wat doet het uberhaupt in Feedback? Verplaatst naar software. 2. Slotjes worden niet op aanvraag gezet; wie weet heeft iemand in de toekomst er nog wat aan. 3. Als je firefox heb, kan je ook firebug gebruiken. Reageren
.Senne Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Het is wel een duister doel, als je met cijferlijst de officiële cijfers die op de schoolwebsite staan bedoelt. :$ Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 1. Wat doet het uberhaupt in Feedback? Verplaatst naar software. 2. Slotjes worden niet op aanvraag gezet; wie weet heeft iemand in de toekomst er nog wat aan. 3. Als je firefox heb, kan je ook ** gebruiken. 1. ik wist niet zeker dat het hier moest, dacht het wel. 2. O, wist ik niet. 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.