steintju Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) help ik wil een vliegveld maar hoe en na hoeveel misies en welke misies Bewerkt: 23 januari 2010 door steintju Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Dat is de laatste missie voordat je aan de Las venturas missies begint: de vliegschool. Hierna staan alle vliegvelden voor je open, ent als alle vliegtuigen die erop staan. Check anders ook even Wikigta. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Als je de Flight School hebt gehaald krijg je de toegang tot alle 3 vliegvelden. Reageren
steintju Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) maar na hoeveel misies is dat want ik heb nu 51 misies gehaald Bewerkt: 23 januari 2010 door steintju Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Als je de Verdant Meadows Aircraft Graveyard heb gekocht in de missie 'Verdant Meadows' van Mike Toreno, kun je de Flight School missies automatisch beginnen en zo uiteindelijk voltooien. Kijk anders even bij het Missieoverzicht van GTA:San Andreas. Reageren
steintju Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 ok dankjewl zit nu op miesi 51 ik ga nogvlink doorwerken Reageren
lordarmy Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 je kan met een speciaal trucje (zonder codes!!!) op het san fierro airport komen, en ik vertel je hoe: (dit kan met alle voertuigen maar motoren zijn heh handigst loop eerst helemaal om, dus als je vanaf de ingang naar het airport kijkt gaa dan naar rechts ga de tunnel door als je de tunnel door bent zie je links het airport. gaa het gras op en kijk naar beneden, dan zie je dat het airport aan de berg is vastgeplakt. neem een aanloop en waag een sprong met je voertuig. (als je mis springt moet je heeeeel ver terug zwemmen) (en als je dit trucje gebruikt hoef je niet bang te zijn voor politie want die komt niet achter je aan) veel succes ermee!!! Reageren
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Trucje om op het Los Santos airport te komen: zoek een packer, rijd met de packer tegen het huisje aan dat naast het toegangshek staat, loop over de packer het huisje op, spring het huisje af en je bent op het vliegveld, het hek zal openen wanneer je vanaf het vliegveld naar het hek toe loopt zodat je je packer snel kunt pakken omdat je anders een aardig eind moet lopen voor dat je een decent vliegtuig (shamal) krijgt. (dodo is een maar irritant). Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 je kan met een speciaal trucje (zonder codes!!!) op het san fierro airport komen, en ik vertel je hoe:(dit kan met alle voertuigen maar motoren zijn heh handigst loop eerst helemaal om, dus als je vanaf de ingang naar het airport kijkt gaa dan naar rechts ga de tunnel door als je de tunnel door bent zie je links het airport. gaa het gras op en kijk naar beneden, dan zie je dat het airport aan de berg is vastgeplakt. neem een aanloop en waag een sprong met je voertuig. (als je mis springt moet je heeeeel ver terug zwemmen) (en als je dit trucje gebruikt hoef je niet bang te zijn voor politie want die komt niet achter je aan) veel succes ermee!!! Trucje om op het Los Santos airport te komen: zoek een packer, rijd met de packer tegen het huisje aan dat naast het toegangshek staat, loop over de packer het huisje op, spring het huisje af en je bent op het vliegveld, het hek zal openen wanneer je vanaf het vliegveld naar het hek toe loopt zodat je je packer snel kunt pakken omdat je anders een aardig eind moet lopen voor dat je een decent vliegtuig (shamal) krijgt. (dodo is een maar irritant). Beide trucs zijn achterhaald en/of omslachtig en bovendien off-topic. Neus maar eens rond op WikiGTA en je zal zien dat het veel makkelijker kan. Vanaf nu weer on-topic. Maar de vraag van de TS is al beantwoord, dus kan dit topic voorlopig met rust gelaten worden. Reageren
steintju Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 dank jullie wel allemaal ik heb nu het vliegveld gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.