Michael_Scofield94941 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Hey, Ik ben opzoek naar de begraafplaats van Los Santos in GTA SA. Heeft iemand een snapmap voor de locatie ? Alvast bedankt Reageren
PrioX Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Ik hoop dat ik het goed heb Klik Anders moet je even in de omgeving kijken van de marker ^^ < Klik Bewerkt: 23 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik hoop dat ik het goed heb Klik Anders moet je even in de omgeving kijken van de marker ^^ < Klik Dat is de locatie, heel erg bedankt Reageren
RDRLOVER Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 je kan er ook in de soort van kleine kerk op de begraafplaats Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 je kan er ook in de soort van kleine kerk op de begraafplaats Je bedoelt die graftombe zeker? Binnenin ligt ééntje van de graven open en staat er denk ik een TV . Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 je kan er ook in de soort van kleine kerk op de begraafplaats Je bedoelt die graftombe zeker? Binnenin ligt ééntje van de graven open en staat er denk ik een TV . en er ligt een pizza doos >>> Door VWO-er: Ik geloof niet dat het oorspronkelijke onderwerp hier over wat er zoal (niet) in een graf ligt, gaat. De vraag is beantwoord, laat het nu maar rusten.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.