TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Is het mogenlijk om met deze include een object de hele tijd laten draaien? Bijv. in plaats van 1x als een barrier dat hij 360 graden ronddraait, en dat dan herhaalt. Alvast bedankt :3 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Is het mogenlijk om met deze include een object de hele tijd laten draaien? Bijv. in plaats van 1x als een barrier dat hij 360 graden ronddraait, en dat dan herhaalt. Alvast bedankt :3 Is mogelijk // @ top of script forward draaideur(); // @ OnGameModeInit: SetTimer("draaideur",tijd,true); // verander ff 'tijd' // @ ergens anders public draaideur() { // de code voor het rond draaien. return true; } Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Is het mogenlijk om met deze include een object de hele tijd laten draaien? Bijv. in plaats van 1x als een barrier dat hij 360 graden ronddraait, en dat dan herhaalt. Alvast bedankt :3 Is mogelijk // @ top of script forward draaideur(); // @ OnGameModeInit: SetTimer("draaideur",tijd,true); // verander ff 'tijd' // @ ergens anders public draaideur() { // de code voor het rond draaien. return true; } Ik snap het niet XD.. Het is dus de bedoeling dat een object echt de heletijd ronddraait, Zoals Bijv. een draaimolen, of een reuzerad. Hij moet de heletijd blijven doorgaan zonder te stoppen. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik snap het niet XD.. Kan jij wel scripten?. Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik snap het niet XD.. Kan jij wel scripten?. Ja maar ik snap het gewoon niet :S Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Je moet gewoon om de X aantal tijd je object een klein beetje draaien zodat het lijkt of het mooi rond draait. Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Je moet gewoon om de X aantal tijd je object een klein beetje draaien zodat het lijkt of het mooi rond draait. Maar met de /inc die ik heb kan je dat al naatuurlijk laten verlopen. Hij doet het alleen maar 1x. Ik wil dus eigenlijk dat wanneer de functie is afgelopen dat hij een andere doet, en dan weer herbegint. Bijv: eerst van 0 naar 359 graden, en dan van 359 graden naar 0. (en dan dus weer opnieuw) Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Doormiddel van een timer, maar goed zal ik zoeits dan maar inbouwen in een volgende versie? EDIT: Die één van de dagen gereleasd word. Bewerkt: 24 januari 2010 door megadreams Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Doormiddel van een timer, maar goed zal ik zoeits dan maar inbouwen in een volgende versie? EDIT: Die één van de dagen gereleasd word. Dat zo dus echt geweldig zijn Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Dit is opgelost, de tweede versie is gereleasd je moet hem altijd wel doen eindigen bij de coord voor de begin coord anders staat hij opeens weer ergens anders waar hij dus begon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.