TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Is het mogenlijk om de SAM's ok echt te laten werken? (en dan bedoel ik niet die bij A51, maar die je in je script ergens neer zet, en als je er dan met een vliegtuig overvliegt dat die raketen (of iet's wat er op lijkt en damage doet) op je afvuurt.) Zoja, Hoe pak ik dit aan? P.S. Sorry voor mijn grote hoeveelhijd topics de laatste tijd, ik wil gewoon heel graag PAWNO uitpuzzelen, en moeilijke dingen leren doen :3 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 [>>> Klik hier eens <<<] Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ok bedankt. Google faile d once again xP Reageren
Crusher!! Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ok bedankt. Google faile d once again xP nee hoor, maar als je in google iets zoekt moet je intypen "forum.sa-mp WatJeZoekt", (bijna) altijd resultaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.