Jump to content

[aanvraag] signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi leden!

Ik wil graag een nieuwe signature hebben van Tom Clancy's H.A.W.X. Graag de grootte binnen de limiet van het forum.

Type: signature

Stijl: Tom Clancy's H.A.W.X.

Grootte: 500x150

Afbeelding: HAWX vliegtuig

Tekst: Logo van spel en Grand Theft Auto TOM (liefst met zelfde lettertype als logothumbsup2.gif )

Rand: optioneel

Kleuren: zelfde kleur als logo

Render: optioneel

Extra: optioneel

MVG Tom de Beer a.k.a. Grand Theft Auto TOM

ps: Het kan met het logo en mijn naam misschien niet erin passen, maar je mag de lettergrootte gewoon zo klein maken als je wilt. Als het dan past is het goed. En als die lettertype niet te vinden is mag je ook een andere lettertype voor mijn naam gebruiken die er een beetje op lijkt.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Photoshop staat al open voor je, maar het webadres van de bijgevoegde afbeelding is onbereikbaar..

Bewerkt: door CrackerzElite

Photoshop staat al open voor je, maar het webadres van de bijgevoegde afbeelding is onbereikbaar..

Hoezo??? Ik kan als je bedoelt dat de link niet werkt even een andere versie van de afbeelding gebruiken, want er waren er meer. Ik verander de afbeelding wel even. Sowieso een nieuwe.thumbsup2.gif

Alsjeblieft:

1264440625-170.jpg

Ik heb geen Photoshop meer dus heb ik even mn beste paint-krachten gebruikt. Ik hoop toch dat je het wat moois vind.

zwaaien.gif

Bewerkt: door Djmaddox

Ik kijk wel ff of ik het kan hoor ;)

EDIT: kijkeens aan: GTATOMaanvraag1.jpg

[img=http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/Photoshop/GTATOMaanvraag1.jpg]

Bewerkt: door Royboow
Geplaatst:

Eerlijk gezegd best mooi!thumbsup2.gif Maar ik wacht op een sig van woveriene... Als die niet zo mooi is als deze, dan neem ik deze!puh2.gif

Geplaatst:

Eerlijk gezegd best mooi!thumbsup2.gif Maar ik wacht op een sig van woveriene... Als die niet zo mooi is als deze, dan neem ik deze!puh2.gif

Is goed hoor, welke bedoel je eigenlijk, die van Djmaddox of die van mij?

Is goed hoor, welke bedoel je eigenlijk, die van Djmaddox of die van mij?

De jouwe.thumbsup2.gif Cabyon: De jouwe is echt keigaaf!!!worshippy.gif Voor jou geld hetzelfde als die van Royboow; als die van woveriene niet mooi is: neem ik de jouwe. Die is echt geslaagd!!!knipoog.gif

PS: ik neem wel de avatar van Cabyon; leuk dat je daar ook aan hebt gedacht!thumbsup2.gif Ik zet je ook tevens in de respectlijst.

Geplaatst:

Drie leden (Djmaddox, Royboow en Cabyon) die een signature hebben gemaakt, een lid (CrackerzElite) dat in eerste instantie toegezegd heeft de aanvraag op zich te willen nemen en ook nog een lid (woveriene) dat naar het schijnt nu nog bezig is. Kijk, dat jullie allemaal graag een signature voor een ander willen maken waardeer ik enorm, maar duik niet met z'n allen op één aanvraag. Laat in het vervolg degene die als eerste gereageerd heeft rustig zijn werk afmaken. Pas als de aanvrager aangeeft niet tevreden te zijn met het resultaat kan een ander het proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...