Wienish Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Hey hallo mensen. Ik zit hier met een probleempje. Ik moet morgen mijn site voor informatica inleveren, maar stuit vandaag op een probleem in het menu. Ik werk met het programma HTML-kit, maar de A Hrefjes werken niet. Zoals ik het nu heb is bijvoorbeeld dit: <a href="Frontpage.htm">Voorpagina</a> De naam van het document klopt, maar als ik er uiteindelijk op klik kan hij hem niet vinden. Reageren
Casss Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Weet je zeker dat je hem in de goede map hebt geplaatst? Het lijkt me gewoon goed. Reageren
Wienish Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik heb 't ook geprobeert met "../../" ervoor nog, maar dat leverde ook niks op. Iemand anders wees me op dat het een .html bestand hoort te zijn, maar dat gaat met HTML-kut HTML-kit helaas niet op :$ Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Hoe zit je map structuur eruit als je in Windows gewoon je mappen bekijkt? Zitten alle .htm bij elkaar of ieder in een andere map? Of het .htm of .html maakt volgens mij niet echt uit, je kan eventueel proberen om in de map je bestand te hernoemen van .htm naar .html (maak wel eerst een back-up), maar volgens mij geeft dat het probleem niet. Reageren
Casss Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Ik heb 't ook geprobeert met "../../" ervoor nog, maar dat leverde ook niks op. Iemand anders wees me op dat het een .html bestand hoort te zijn, maar dat gaat met HTML-kut HTML-kit helaas niet op :$ Dat het een HTML bestand moet zijn had ie helemaal fout, het moet een HTM of HTML bestand zijn. Post me anders een de hele pagina code, via PB, kan ik beter zien wat de fout is. Ohja, enne als je een typfout maakt, haal hem dan weg, zo blijft het overzichtelijk. Hoe zit je map structuur eruit als je in Windows gewoon je mappen bekijkt? Zitten alle .htm bij elkaar of ieder in een andere map? Of het .htm of .html maakt volgens mij niet echt uit, je kan eventueel proberen om in de map je bestand te hernoemen van .htm naar .html (maak wel eerst een back-up), maar volgens mij geeft dat het probleem niet. Ja, zulke problemen komen vaak voor bij programma's voor als HTML-KIT EDIT: eigenlijk bijna bij elk programma :S >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 24 januari 2010 door Thundercover Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Heet het bestand ook echt Frontpage en niet frontpage? Hoofdletters worden soms nog wel eens als problemen gezien dacht ik Reageren
Rutger. Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Als het goed is, is dit probleem gisteren opgelost op MSN. Het probleem was, dat de HTML-kit geen links wou openen in de preview. Hij moest 'm dus opslaan als .html en dan openen in zijn webbrowser. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.