Casss Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik heb nu 30 dagen visual basic dus ik moest hem van microsoft gratis registreren, dus ik denk oke, ik moet inloggen en ik log in met mijn MSN account, dat kan zeiden ze, ik word ingelogd alleen dan moet ie laden, het laden duurt oneindig lang, nu zit ik vast. Kunnen jullie me helpen? Screen: Klik Dankjewel, Greetz Gta-Kneusje Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Probeer het eens in een andere browser. Aangezien de site van Microsoft is, zou ik het eerst in Internet Explorer proberen. Reageren
Casss Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Probeer het eens in een andere browser. Aangezien de site van Microsoft is, zou ik het eerst in Internet Explorer proberen. Hmm... Erg onaardig van microsoft! Ik zal het proberen! Hij doet het, eindelijk kan ik weer programeren!!!!!! >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.