tibezwiep Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 hey, Ik heb hier even op het forum rond gensuistert en ik heb het een en het ander gevonden over nederlandse ondertiteling voor gta IV. In al die topics heb ik gelezen dat het nog niet bestaat. Maar mijn vraag is nu of het nu wel al bestaat, en waar ik het indien kan downloaden!? Sorry voor moest hier al een topic met dezelfde vraag over aangemaakt zijn! Alvast bedankt (: Tib' >>> Door Jacky-2007: Verplaatst naar de modding fora aangezien je vraagt om een modificatie voor IV.<<< Reageren
RDRLOVER Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 ik vindt dat engels juist goed voor mn engels , maarja ik wee het niet Reageren
tibezwiep Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Als ik het engels hoor en dan de nederlandse vertaling kan zien, gaat mijn engels er beter op vooruit denk ik. (: en heb bestaat wel degelijk; Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Deze ondertitels in de trailer zijn toegevoegd door Gametrailers zelf. Ik heb even voor je gegoogled, maar een dergelijke modificatie bestaat er nog niet. Reageren
tibezwiep Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 dankje, wel jammer! :[ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.