Rippel0000 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 Hey gasten Ik heb net een nieuwe computer gekocht met windows 7. Ik had daarna ook gta IV geinstaleerd. GTA IV deed het gewoon maar als ik patch 1.0.0.4 instaleer dan stopt hij bij 30%. heeft iemand een idee hoe dat komt groetjes Rippel0000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 wat stopt bij 30%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 wat stopt bij 30%? Waarschijnlijk het installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 De installatie uitvoeren als administrator waarschijnlijk Rechtermuisknop op installatie > Uitvoeren als administrator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rippel0000 Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 @Kryziek ik heb gedaan wat je zei maar dan staat er dat GTAIV_TUS5.exe (de patch dus) niet wekt en dat er een melding wordt weergegeven als een oplossing voor is gevonden, maar kheb best lang gewacht en ik kreeg geen melding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 @Kryziek ik heb gedaan wat je zei maar dan staat er dat GTAIV_TUS5.exe (de patch dus) niet wekt en dat er een melding wordt weergegeven als een oplossing voor is gevonden, maar kheb best lang gewacht en ik kreeg geen melding Die boodschap die jij van windows kreeg slaat op niks. Ik heb de pest aan die boodschap want er KOMT GEWOON NOOIT GEEN OPLOSSING. Hopelijk is dit in windows 7 aangepast. Windows suckt soms ongelooflijk. Terug on-topic: Probeer eens een vorige patch te installeren en dan terug de 5de patch. JVJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rippel0000 Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 oh w8 nu doet het ineens wel thanks Kryziek ciao Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.