GTA_MasterNL Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Hey iedereen, Ik vindt het eingelijk wel tijd voor een nieuwe router, sinds deze router niet echt voldoet aan mijn eisen. Ik heb het internet afgezocht, alleen ik roep hulp in van de leden van GTAForum. Ik ben opzoek naar een draadloze N router, graag met dual band, vanwege het feit dat ik nog een aantal andere draadlooze apparaten gebruik. Graag ook nog de mogelijkheid om een externe HDD aan te sluiten voor netwerk opslag. Op dit moment gebruiken wij thuis: 2 Desktops 2 laptops 1 Mobiele telefoon 1 WiFi Printer Ik heb al een aantal routers bekeken. Sitecom Linksys Netgear D-Link Dit zijn volgens mij wel een aantal goede routers. Weet iemand misschien welke aan te raden is? Of misschien een router die niet in dit lijste staat. Groetjes en alvast bedankt. Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Ik zou zelf voor die Sitecom kiezen (omdat ik ook Sitecom gebruik) maar je kan ook altijd voor LinkSys kiezen Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Oké, ik dacht zelf meer aan die Linksys, omdat die Storage Link heeft, waarmee je volgens mij ook via het internet je bestanden kan delen. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Wij hebben er ook al 'n paar doorheen gewerkt. We hebben nu de Sitecom 300N router en die doet z'n werk echt fantastisch. Alleen hij is wat ouder dus er zijn nieuwere verzie's van. Bewerkt: 30 januari 2010 door Emaitroy Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Sitecom is het beste. Is het dochterbedrijf van Cisco, en dat zijn de echte network professionals Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.