rob gta Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 :rolleyes: Hoi, ik heb pas san andreas voor xbox gekocht, ik wou met vriend mulitplayer doen maar we weten niet hoe het moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Daarvoor moet je een icoontje vinden van "2 player mode". Je kan er eentje vinden in idlewood (LS). En als je wat verder bent speel je de missie "burning desire" en krijg je er een vriendin bij. Bij elke vriendin is er een 2 player mode. Bewerkt: 16 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THA only C.J. Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 :rolleyes: Hoi, ik heb pas san andreas voor xbox gekocht, ik wou met vriend mulitplayer doen maar we weten niet hoe het moet. heel dicht bij je huis tussen een paar krotten staat een icoon van multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) ik reed tonet op een motor met een homie.. door een dorpje en in eens was daar een multiplay icoontje.. maarjah ik kan daar niet saven.. en nu weet ik niet meer waar het is heeft iemand een kaart met alle lokaties.. of weet iemand in welk dorpje en waar die staat.. kweet ut niet meer kdacht dat het blueberry was.. maar ik weet het niet 100% cker... ut was een soort bedrijf en der zat een afdak voor... miss kan iemand me helpen Bewerkt: 20 juni 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) ik reed tonet op een motor met een homie.. door een dorpje en in eens was daar een multiplay icoontje.. maarjah ik kan daar niet saven.. en nu weet ik niet meer waar het is heeft iemand een kaart met alle lokaties.. of weet iemand in welk dorpje en waar die staat.. kweet ut niet meer kdacht dat het blueberry was.. maar ik weet het niet 100% cker... ut was een soort bedrijf en der zat een afdak voor... miss kan iemand me helpen hier een map: Bewerkt: 20 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 heej heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 heej heel erg bedankt heel erg graag gedaan :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.