MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Hoi, ik ga binnenkort m'n PC herinstalleren. Mag ik aub een GRATIS driverprogramma(programma om drivers en dergelijke te installeren)? Radarsync is betalend geworden, DriverDetective is ook geen optie. Groetjes, Brecht Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 DriverDetective is nog steeds gratis hoor. En anders moet je gewoon de CD die bij je computer zat erin duwen. Daar staan alle drivers op, vaak in een setupje, en dan word ook alles geïnstalleerd. Of kijk op de website van de fabrikant voor drivers. Succes in ieder geval! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) DriverDetective is nog steeds gratis hoor. En anders moet je gewoon de CD die bij je computer zat erin duwen. Daar staan alle drivers op, vaak in een setupje, en dan word ook alles geïnstalleerd. Of kijk op de website van de fabrikant voor drivers. Succes in ieder geval! Nou, bij mij moet ik betalen voor Driver Detective. Er zit bij mijn laptop voor zover ik weet geen CD met drivers bij(de doos staat op een soort zolder waar we nooit komen, binnenkort haalt m'n broer die doos van de zolder voor de Windows Vista CD). Zelfs al zou er zo'n CD bijzitten, die drivers zijn dan allang verouderd. Toch bedankt voor je reactie. Bewerkt: 25 januari 2010 door MegaPilot Reageren
marcootje Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Driver Detective is gratis inderdaad.. tot dat je probeert ermee de drivers automatisch te updaten. Dan moet je gaan betalen. Het enige wat dus gratis is, is het aangeven of je drivers verouderd of up-to-date zijn. In ieder geval, zo was het bij mij doen ik het installeerde, en zo is het bij al die driver-programma's, voor zover ik weet. Reageren
ikt Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Manueel drivers zoeken en ontbrekende drivers los downloaden. Windows heeft een redelijk uitgebreid driverpakket. (Als er dingen niet werken, raadpleeg dan Everest ) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Manueel drivers zoeken en ontbrekende drivers los downloaden. Windows heeft een redelijk uitgebreid driverpakket. (Als er dingen niet werken, raadpleeg dan Everest ) Hoe download je dan drivers via Microsoft? Windows Update? Ik zie daar toch niks staan van drivers ofzo..En manueel drivers installeren, daar begin ik niet in. Hoeveel drivers zijn dat wel niet.. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Niet zo heel veel. Ik heb er eigenlijk maar 3 geïnstalleerd op mijn computer. Voor het moederbord heb ik er twee, Lan en geluids, en dan nog voor m'n grafische kaart. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Probeer anders eens Driver Magician. Je kunt ook de modelnummers van je videokaart, netwerkkaart, etc opschrijven om na de herinstallatie drivers op internet te zoeken (zorg dan wel eerst voor de netwerkkaartdrivers). Mvg, Flitskikker Reageren
ikt Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Manueel drivers zoeken en ontbrekende drivers los downloaden. Windows heeft een redelijk uitgebreid driverpakket. (Als er dingen niet werken, raadpleeg dan Everest ) Hoe download je dan drivers via Microsoft? Windows Update? Ik zie daar toch niks staan van drivers ofzo..En manueel drivers installeren, daar begin ik niet in. Hoeveel drivers zijn dat wel niet.. Nee, op de CD van Windows staan standaard al genoeg driverts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.