raymono Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Hallo, Ik heb een ps3 en wil daarop een headset . Mag het ook gewoon een headset zijn met USB of moet het een echte PS3 Headset zijn?? groetjes Raymon Reageren
woveriene Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Hallo, Ik heb een ps3 en wil daarop een headset . Mag het ook gewoon een headset zijn met USB of moet het een echte PS3 Headset zijn?? groetjes Raymon Kan ook gewoon met USB Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik heb geen idee of je überhaupt nog een headset zoekt maar de Jabra BT2010 is in ieder geval een hele goede koop . Hij is Bluetooth dus je hebt geen last van draden en je laat hem op via de mini USB stick op de Ps3. Reageren
PSfreak23 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik heb geen idee of je überhaupt nog een headset zoekt maar de Jabra BT2010 is in ieder geval een hele goede koop . Hij is Bluetooth dus je hebt geen last van draden en je laat hem op via de mini USB stick op de Ps3. Officiele van Sony voor maar €33,50 (in de winkel vanaf €45,-). Deze is echt top. Klik hier voor advertentie Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik heb geen idee of je überhaupt nog een headset zoekt maar de Jabra BT2010 is in ieder geval een hele goede koop . Hij is Bluetooth dus je hebt geen last van draden en je laat hem op via de mini USB stick op de Ps3. Officiele van Sony voor maar €33,50 (in de winkel vanaf €45,-). Deze is echt top. Klik hier voor advertentie Buiten het Playstation logo is er ook niet veel speciaals aan hoor. Je kan beter dan de Jabra BT2010 nemen die kan je ook nog gebruiken voor je GSM. Reageren
Dieko Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Je kan elk bluetooth headset gebruiken. Ik zelf gebruik een Nokia headset. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.