Jump to content

Hulp met uploaden naar de gallery


Fezz

Recommended Posts

Beste mensjes, ik heb een filmpje gemaakt met de Video Editor in GTA IV, alleen ik kan hem niet naar de Gallerij "Uploaden" omdat ie niet genoeg System Requirements heeft voor de WEB Resolutie. Nu wil ik weten hoe ik dat kan voorkomen.

Maarrr, ik heb nog een optie. Wil JIJ mijn video uploaden naar de Gallerij en wil JIJ me dan de geconverteerde bestanden teruggeven? En wil JIJ het dan ook in HD Uploaden als je dat kan? Zoja? PB me.

P.S: Als JIJ mijn video wil uploaden, hoeft het niet naar RockstarGames Socialclub maar alleen naar de gallerij, als je het nog niet goed begrepen hebt.

Meer uitleg in PB terug.

Ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen, dus dan maar hier.

dji-unit

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beste mensjes, ik heb een filmpje gemaakt met de Video Editor in GTA IV, alleen ik kan hem niet naar de Gallerij "Uploaden" omdat ie niet genoeg System Requirements heeft voor de WEB Resolutie. Nu wil ik weten hoe ik dat kan voorkomen.

Maarrr, ik heb nog een optie. Wil JIJ mijn video uploaden naar de Gallerij en wil JIJ me dan de geconverteerde bestanden teruggeven? En wil JIJ het dan ook in HD Uploaden als je dat kan? Zoja? PB me.

P.S: Als JIJ mijn video wil uploaden, hoeft het niet naar RockstarGames Socialclub maar alleen naar de gallerij, als je het nog niet goed begrepen hebt.

Meer uitleg in PB terug.

Ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen, dus dan maar hier.

dji-unit

Ik heb gta 4. Ik kon vroeger niet me videos van Gta 4 editor uploaden. Voordat mij computer kapot ging.

Ging ofzo mensen die mij kennen. De computer reparen, Voor niks, GRATIS.

Ik moest gta 4 opnieuw spelen. Nu kan ik de videos uploaden.

Ik had de zelfde probleem als jou. Maar ik weet meer. Waarom niet naar galery gaat, I Dont know.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gta 4. Ik kon vroeger niet me videos van Gta 4 editor uploaden. Voordat mij computer kapot ging.

Ging ofzo mensen die mij kennen. De computer reparen, Voor niks, GRATIS.

Ik moest gta 4 opnieuw spelen. Nu kan ik de videos uploaden.

Ik had de zelfde probleem als jou. Maar ik weet meer. Waarom niet naar galery gaat, I Dont know.

Er klopt grammaticaal geen zak van je bericht en daarbij snap ik het nog niet ook...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...