Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Hallo iedereen. Zou iemand mij kunnen vertelen wanneer de 3de en 4de random characters verschijnen Ik heb ze al op m'n landkaart staan maar als ik er ben gekomen zijn ze er niet. bij pier 45 & massionette 9 (weet niet preciese plek van massionette9 uit me hoofd) klik hier Bewerkt: 24 januari 2010 door Th3_DeaTH_9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 Als het goed is komen ze hier.. Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 Als het goed is komen ze hier.. Klik Ja, kan wel In ieder geval ben ik die fransoos al tegen gekomen dan dat wijf dat teveel pillen op heeft. maar bij pier 45 & massionette 9 komen ze bij mij niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 Misschien moet je op een bepaalde tijd komen of je moet verder zijn in het spel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 Misschien moet je op een bepaalde tijd komen of je moet verder zijn in het spel.. Ik heb alle missies al gedaan & ben al in de nacht geweest en op dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Bij Pier 45 is meestal de moeilijkheid om Margot te vinden, ze spawned als het goed is wel, aan de zuidkant op een luchtventilatie. In Maisonette 9 verschijnt Daisy aan de bar, na 12 uur s'nachts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 ik heb haar net gevonden door dit Topic dankjewel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 Bij Pier 45 is meestal de moeilijkheid om Margot te vinden, ze spawned als het goed is wel, aan de zuidkant op een luchtventilatie. In Maisonette 9 verschijnt Daisy aan de bar, na 12 uur s'nachts. Ok, thanks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.