woveriene Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Beste Forum mensjes.... Ik heb een photoshop probleem Sinds kort lag mijn kat op mijn toetsenbord ( vind de kat nogal lekker ) En ik had photoshop openstaan terwijl de kat allerlei toetsenbordcombinatie's indrukten Hier mijn probleem : Er zitten echt dus vreselijke lelijke randen om die dingen heen En als ik een plaatje wil photoshoppen een enorme grijs vlak eromheen Hoe krijg ik dit weg? MVG, Woveriene Reageren
jellemuis Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 ik begrijp wat je bedoeld, denk ik , maar zie je die randen ook als je het plaatje op slaat Reageren
woveriene Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Nope... Maar het is gewoon irritant om in te werken Ik upload wel even een plaatje zodat je het kan zien EDIT : Bewerkt: 24 januari 2010 door woveriene Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Dit topic lijkt mij beter te passen in de Graphics fora, aangezien zo te horen instellingen van je Photoshop zijn veranderd. Bij deze dus naar de Graphics fora verplaatst. Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Je kunt het weghalen door het volgende te doen: CTRL + R of View > Rulers (vink het uit) Als dit niet is wat je bedoelt dan druk je een aantal keer op F om je screen modus te veranderen. Helemaal onderaan je tool-pallet (waar je ook je brush kunt vinden) kun je dat ook doen door met je linkermuisknop op het laatste icoontje te klikken. Reageren
woveriene Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Je kunt het weghalen door het volgende te doen: CTRL + R of View > Rulers (vink het uit) Als dit niet is wat je bedoelt dan druk je een aantal keer op F om je screen modus te veranderen. Helemaal onderaan je tool-pallet (waar je ook je brush kunt vinden) kun je dat ook doen door met je linkermuisknop op het laatste icoontje te klikken. Het heeft gewerkt, dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.