royhp Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 mag ik van iemand een save game die bij return to los santos is en hem nog niet uitgespeelt heeft mijn pc is gecrashd dus ik zou graag een backup willen hebben maar die had ik niet dus heb misschien 1 van juillie die save zo ja ken je hem dan aub uploaden of link geven zodat ik het kan gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik heb wel een Save Game voor je, maar daar kan je alleen nog de laatste missie spelen; End of the Line. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 hier zij er een paar maar niet precies waar jij was 25% SAVE GAME (2de eiland beschikbaar) 33% save game 52% Savegame (CHEATED) Completed Storyline Savegame San Andreas Save Game 31% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
royhp Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 bedankt voor de links maar ik moet echt de full hebben dat je hem nog helemaal moet doen anders dan ontbreek er een stuk van het verhaal dat ik niet gespeelt hebt heb je er toevallig 1 dat je 1 missie verder bent met vertical bird of die eerste met sweet dan mag de link ook gegeven worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conquer Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Als ik een savegame download weet iemand dan waar ik die mod dan neer moet zetten in welke map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Als ik een savegame download weet iemand dan waar ik die mod dan neer moet zetten in welke map? Gebruik even de zoekfunctie. Danku...! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RCbanshee Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb wel save game daar aleen dar hoef ik nog maaar 3 missie's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.