Sefuu Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Hi Ik heb een probleem opgelopen door dat ik een verkeerd driver had ge installeerd van mijn video kaart. eerst deed ie het wel maar door een of ander verkeerd update doet hij het niet meer. Elke keer waneer ik windowx xp start na dat hij geladen heeft voor dat de welkom scherm kom krijg ik zwartbeeld met `input not supported`. Ik heb ook een windows 7 portugese versie waarop een taalpakket is geinstalleerd maar bij de bootmanager is het nog steeds portugees. Wat kan ik doen om me weer beeld te krijgen? SPecs: AMD phenom x4 965 2 gig kingston video kaart: geforce 9600 gt Help alvast bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Hi Ik heb een probleem opgelopen door dat ik een verkeerd driver had ge installeerd van mijn video kaart. eerst deed ie het wel maar door een of ander verkeerd update doet hij het niet meer. Elke keer waneer ik windowx xp start na dat hij geladen heeft voor dat de welkom scherm kom krijg ik zwartbeeld met `input not supported`. Ik heb ook een windows 7 portugese versie waarop een taalpakket is geinstalleerd maar bij de bootmanager is het nog steeds portugees. Wat kan ik doen om me weer beeld te krijgen? SPecs: AMD phenom x4 965 2 gig kingston video kaart: geforce 9600 gt Help alvast bedankt Tijdens het starten van de computer op F8 blijven rammen totdat je een keuzescherm krijgt van veilige modus. Dan krijg je dit schermpje: Dan kies je VGA mode. Of iets gewoon met VGA, aangezien je Portugees hebt... Je computer zou dan de resolutie moeten resetten naar de standaard resolutie en dan werkt alles weer. (Tenzij je Portugees bent, WAAROM PORTUGEES als taalpakket? ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.